اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی:

دنیا در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: به حمدالله عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده است که دنیا در مقابل ملت مسلمان ایران سر تعظیم فرود آورده است.

دنیا در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی پنجشنبه شب در گردهمایی ائمه جماعات قم که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: زحمات زیادی کشیده شده است تا امروز حکومت اسلامی در اختیار ما است.

وی با اشاره به دوران خفقان قبل از انقلاب یادآور شد: زحمات زیادی کشیده شد و خون‌های زیادی ریخته شد تا نهال انقلاب به ثمر نشست و بارور شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: به حمدالله عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده است که دنیا در مقابل ملت مسلمان ایران سر تعظیم فرود آورده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انرژی هسته‌ای بهانه دشمنان ما است، آنها با اسلام مشکل دارند، ابراز داشت: تا زمانی که در کشور ما به اسلام عمل شود دشمنان زیادی خواهیم داشت.

آشتیانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، علما، مراجع و دانشمندان در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار دارند یادآور شد: باید توجه داشته باشیم که امروز وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید برای رسیدن به هدف تلاش کرد و دوید تصریح کرد: در این راه حتی عده‌ای نیز باید موتور بسوزانند، زیرا اکنون زمان استراحت نیست، دشمنان برنامه‌ریزی دقیق کرده‌اند و با تهدیدات، ترور‌ها می‌خواهند ما را زیر فشار قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بنا بر فرموده مقام معظم رهبری امروز ما در منطقه حرف اول را می‌زنیم تاکید کرد: با وجود تمام تهدیدات و گزینه‌هایی که دشمنان در خصوص حمله به ایران مطرح می‌کنند اما خداوند عزت، قدرت و توان بالایی به ملت ایران داده است.

وی با بیان اینکه باید شکر نعمتی که خداوند به ما داده است را به جای آوریم اظهار داشت: اگر شکر نکنیم ترس آن وجود دارد که ناسپاسی‌ها کار دستمان بدهد.

آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام تابستان و تعطیلی مدارس خاطر نشان کرد: از وزیر ارشاد می‌خواهیم تا ائمه جماعات را در اجرای برنامه‌های فرهنگی و در مساجد یاری دهد.

وی هر کدام از ائمه جماعات را یک اداره ارشاد سیار دانست و افزود: اگر این آقایان پشتوانه داشته باشند کارهای خوبی به ویژه در مناطق محروم و پرجمعیت می‌توانند انجام دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از دغدغه‌های فرهنگی وزیر ارشاد گفت: به حمدالله آقای حسینی دغدغه‌های فرهنگی دارند و زمانی هم که دانشگاه پیام نور بودند این دانشگاه پیشرفت‌های خوبی داشت.

وی گفت: امیدواریم با توجه به ایام تابستان و دام‌هایی که دشمنان برای جوان‌ها گسترده‌اند با کار‌های فرهنگی گسترده تلاش‌های دشمنان بی‌ثمر شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول