اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان خواستار شد

بسیج دستگاه‌های فرهنگی برای احیای امر به معروف در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان گفت: ‌برای احیای این فریضه باید تمام دستگاه‌های متولی در امر فرهنگ شهرستان به میدان آمده و با یکدیگر بسیج شوند.

بسیج دستگاه‌های فرهنگی برای احیای امر به معروف در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورود دستگاه‌های متولی در امر فرهنگ برای احیای امر به معروف و نهی از منکر موجب زنده شدن ارزش‌ها در جامعه می‌شود و در این شرایط است که اراذل و اوباش جرأت میدان مانور و دهن‌‌کجی به ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی و اجتماعی را ندارند.

وی ابزار قدرت و حمایت حاکمیت را قوی‌ترین پشتیبان اجرای این فریضه الهی دانست و گفت: تاکنون مقام معظم رهبری بیشترین حمایت و پشتیبانی را از اجرای امر به معروف و نهی از منکر داشته‌اند و لذا نباید این فریضه در جامعه این‌قدر مظلوم باشد.

به گفته وی امروز امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف جامعه ما دارای برازندگی ویژه‌ای است که حتی از جهاد در راه خدا نیز ارزش بالاتری دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کاشان، اصل هشتم قانون اساسی را در ارتباط با فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مهجور خواند و گفت: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب هنوز اصل هشتم قانون اساسی در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه جدی قرار نگرفته است.

رضوان‌نژاد ادامه داد: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی با وجود اصل هشتم قانون اساسی هنوز نهاد و مرکزی به نام امر به معروف و نهی از منکر نداریم.

وی یادآور شد: شهرستان کاشان به‌عنوان شهر برگزیده و پایلوت اجرای فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در میان 40 شهر کشور باید به‌عنوان شهری الگو به‌ویژه در تذکر لسانی لقب گیرد.

رضوان‌نژاد در ادامه با اشاره به تشکیل حدود 151 شورای امر به معروف به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان کاشان متذکر شد: از این تعداد شورای امر به معروف و نهی از منکر 83 شورا در سطح مساجد شهرستان، 36 شورا در سطح ادارات و اصناف و 32 شورای امر به معروف و نهی از منکر نیز در هیئت‌های مذهبی کاشان تشکیل شده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول