اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تعاملی بیشتر صورت گرفت

بازدید مسئولان دانشگاه آزاد از مرکز فقهی ائمه اطهار

خبرگزاری فارس: مسئولان و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی کشور از مرکز فقهی ائمه اطهار بازدید کردند.

بازدید مسئولان دانشگاه آزاد از مرکز فقهی ائمه اطهار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسئولان و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که همراه با فرهاد دانشجو برای دیدار با برخی مراجع تقلید به قم سفر کرده بودند، در آخرین برنامه این سفر با حضور در مرکز فقهی ائمه اطهار وابسته به دفتر آیت‌الله العظمی فاضل‌لنکرانی، ضمن گفت‌وگو با مسئولان این مرکز از بخش‌های مختلف آن بازدید کرده و در جریان دستاوردهای این مرکز در عرصه‌های مختلف با فقه قرار گرفتند.

در این بازدید سیدمهدی مقدادی معاون پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار توضیحاتی در خصوص آخرین دستاوردهای این مرکز و ارتباطات برقرار شده با مراکز علمی دیگر ارائه کرد.

مرکز فقهی ائمه اطهار در سال 76 با اهتمام آیت‌الله فاضل‌لنکرانی تاسیس و راه‌اندازی شد و هدف از راه‌اندازی این مرکز تربیت مجتهد در بخش فقه است.

شایان ذکر است مدیران و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور در بیت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار کرده و گزارشی از آخرین اقدامات این دانشگاه ارائه کردند.

در ادامه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دفتر آیت‌الله حسین نوری‌همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرده و به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه انتقال دانشجویان دختر به محل سکونت، ارائه تخفیف به دانشجویان با معدل بالا و... پرداختند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول