اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌دانشگاه آزاد:

30 نفر از روسای فعلی دانشگاه‌های آزاد ابقا می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد گفت: 30 نفر از روسای فعلی دانشگاه‌های آزاد در حال ابقا شدن هستند.

30 نفر از روسای فعلی دانشگاه‌های آزاد ابقا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری  فارس از بابل، محمد خجسته ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد بابل اظهار داشت: از لحاظ ساختاری در حال حاضر ساختار دانشگاه آزاد ساختار متمرکز است.

وی توجه به امور فرهنگی در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را از مهم‌ترین برنامه‌های دانشجو رئیس دانشگاه آزاد برشمرد و افزود: یکی از سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد انجام امور آموزشی و پژوهشی در یک فضای فرهنگی است.

 

* پژوهش‌ها به سمت کاربردی شدن پیش رود

 

خجسته کاربردی کردن پژوهش را یکی دیگر از سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد عنوان کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم پژوهش‌ها به سمت کاربردی شدن پیش رود و پژوهشی که کاربردی نشود از ارزش و تاثیر زیادی برخوردار نیست.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته انتصابات در دانشگاه آزاد تشکیل شده است، بیان داشت: این کمیته روسای فعلی دانشگاه‌ها را از طریق علمی، عقیدتی، سیاسی و فرهنگی ارزیابی کرده و اگر مدیری دارای این ویژگی‌ها باشد در سمت خود ابقا می‌شود که در این راستا 30 نفر از روسای فعلی دانشگاه‌های آزاد در حال ابقا شدن هستند.

* حجت‌الاسلام ابراهیمیان رئیس جدید دانشگاه آزاد بابل

خجسته با تقدیر از خدمات 18 ساله حجت‌الاسلام حسن قلی پور رئیس دانشگاه آزاد بابل تصریح کرد: حجت‌الاسلام قلی‌پور در مدت فعالیت خود در دانشگاه آزاد بابل کشتی بزرگی ساخت که همه اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و تمام افرادی که سوار این کشتی شدند و به سمت دانش و خرد و رضایت قرب الی‌الله قدم برداشتند.

وی با تقدیر از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام قلی پور بیان داشت: بر اساس صلاحدید فرهاد دانشجو، حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان به عنوان رئیس دانشگاه آزاد بابل منصوب شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول