اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی:

هرم هیئت علمی دانشگاه آزاد اصلاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از اصلاح هرم اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

هرم هیئت علمی دانشگاه آزاد اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حسین بلندی ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان خود با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: نگاه ما رو به آینده است و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: مسائل فرهنگی و کیفیت، اساس کار ما در حوزه آموزش است و توسعه هدفمند برای آینده دانشگاه را در قالب طرح جامع آموزشی در نظر گرفتیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در هر استان و منطقه‌ای که دانشگاه آزاد تشکیل شده است، بررسی کرده و برنامه پنج ساله را تدوین خواهیم کرد ضمن اینکه وضع موجود را ساماندهی می‌کنیم.

وی اصلاح هرم هیئت علمی دانشگاه آزاد را از دیگر برنامه‌های معاونت آموزش این دانشگاه ذکر کرد و افزود: تعداد قابل توجهی مربی داریم که برای بورسیه دکترای آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

بلندی ادامه داد: تعدادی اساتید حق‌التدریس در دانشگاه آزاد هستند که برای تدریس در ترم آینده از نیمه دوم سال جاری باید از فیلتر هیئت علمی عبور کنند.

وی همچنین از آنچه که نهضت بازنگری برنامه‌های درسی می‌خواند خبر داد و گفت: باید خروجی‌های دانشگاه آزاد پاسخگوی نیاز کشور باشد و این نیازمند تغییرات در برنامه‌های درسی است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: پاسخگویی به نیاز بازار کار، فراهم کردن آموزش برای همه در همه جا و ورود به عرصه علمی و فناوری‌های روز را رویکرد این معاونت برشمرد.

وی در پایان ابراز کرد: تدوین منابع آموزشی مورد توجه ماست و شورای نظارت در دانشگاه در حال شکل‌گیری است که نظارت عالیه بر اصول مصوب دانشگاه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول