اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر خبر داد

استقبال کم از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد شوشتر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر از استقبال کم مردم شوشتر از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در سطح شهرستان خبر داد.

استقبال کم از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام موسی شهریاری پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر اظهار داشت: استقبال از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی بسیار کم است و ارزیابی‌های زیادی در این‌باره انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار سطح کیفی بالایی دارد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی موظف است در سطح دانشگاه فعالیت فرهنگی انجام دهد ولی برای ارتقای سطح فرهنگی شهرستان این فعالیت‌ها به سطح شهر توسعه پیدا کرد ولی از این فعالیت‌ها استقبال زیادی نشده است.

شهریاری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توانایی زیادی برای فعالیت‌های فرهنگی دارد، تأکید کرد: در سطح شهرستان شوشتر با هیئت‌های مذهبی وارد تعامل شده‌ایم و از برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز حمایت مالی می‌کنیم.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در بخش مطالعاتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در بخش مطالعاتی توان بسیار زیادی دارد و به این دلیل آمادگی داریم تا در بخش‌های مختلف نظری و علوم انسانی با دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوشتر وارد تعامل شویم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از نظر علمی و هیئت‌علمی جایگاه بسیار خوبی در استان و کشور دارد و باید از توانمندی دانشگاه در این زمینه استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: سپردن پروژه‌های مطالعاتی به دانشگاه آزاد اسلامی از نظر علمی و مالی به سود دستگاه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوشتر خواهد بود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول