اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

دوری از حاشیه‌ بسترساز توسعه همدان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان گفت: برای توسعه استان همدان، باید آن را از حاشیه‌های بی‌مورد دور کرد.

دوری از حاشیه‌ بسترساز توسعه همدان است

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف اظهار داشت: توانمندی و قابلیت استان در زمینه برخورداری از منابع انسانی مستعد و کارآمد از جمله موضوعاتی است که باید به آن اتکا کرد.

وی از استعداد بالای استان در بخش فناوری سخن راند و ادامه داد: این ظرفیت نیز از دیگر فاکتورهای توسعه استان به شمار می‌رود که باید بیش از پیش در راستای تقویت آن برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان با اشاره به ظرفیت‌های بکر و نهفته موجود در استان افزود: در این حوزه‌ها باید کار بیشتری صورت پذیرد چراکه توجه به آن می‌تواند در ایجاد اشتغال و ارتقای جایگاه کنونی همدان مثمر ثمر واقع شود.

وی اظهار داشت: برای توسعه آینده همدان باید تک تک ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان برابر سند آمایش استان مد نظر جدی باشد و برای استفاده از آن نیز برنامه‌ریزی منسجم و همه‌جانبه صورت پذیرد.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه همدان 4.5 میلیون تن تولیدات کشاورزی دارد، افزود: با وجود گذشت چندین سال، تحقق صنایع تبدیلی در استان تنها در حد شعار باقی مانده در صورتی که اجرایی شدن این مهم یکی از زمینه‌های ایجاد تحول جدی و پرشتاب در استان به شمار می‌رود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های فنی و مهندسی استان پرداخت و ابراز داشت: استان همدان با تراز بالای علمی خود و برخورداری از نقاط قوت در بحث خدمات فنی و مهندسی باید امروزه ارزش افزوده خوبی را برای استان رقم زند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: ظرفیت گردشگری استان و برخورداری همدان از بنیه فرهنگی قوی نیز به عنوان دیگر قابلیت‌های آن به شمار می‌رود که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید استان را از حاشیه‌های بی‌مورد دور کرد، افزود: مدیران، نمایندگان و اصحاب رسانه باید با برخورداری از یک تعامل بالادستی سطح کنونی استان را با توجه به ظرفیت‌های فوق‌العاده موجود در آن بالا برده و زمینه توسعه آن را مهیا سازند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول