اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه هنری مازندران خبر داد

رونمایی از 40 کتاب در روز مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری مازندران از رونمایی 40 عنوان کتاب در روز مازندران به همت این مرکز هنری خبر داد.

رونمایی از 40 کتاب در روز مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عزیرالله محمدپور بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی از تازه‌های کتاب در حوزه ادبیات پایداری اظهار داشت: آیین رونمایی از تازه‌های چاپ در بخش ادبیات پایداری این مرکز با همکاری ستاد کنگره 10هزار شهید استان به مناسبت سالگشت شهادت دکتر مصطفی چمران در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

وی هدف از اجرای این ویژه‌برنامه را تقدیر از شهیدان فرمانده مازندران سید منصور نبوی و سردار محمد حسن طوسی، تجلیل و تشویق راویان و پدیدآورندگان تازه‌های کتاب در بخش ادبیات پایداری و کشف و شکوفایی استعدادهای درخشان در زمینه فرهنگ و ادبیات پایداری عنوان کرد.

محمدپور از رونمایی هفت عنوان کتاب در بخش ادبیات پایداری خبر داد و خاطرنشان کرد این کتاب‌ها شامل به رنگ کودکی، هم قد یک نوزاد، آخر خط، گل یک شبه ، بین آدم و فرشته، یوحنا و روزگار عسرت از آثار نویسندگان مطرح استان است.

وی بیان داشت: پنج عنوان از هشت اثر قابل رونمایی در مورد خاطرات دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام بوده و یک عنوان شعر و دو عنوان داستان دفاع مقدس رونمایی شد.

مدیر حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه دو اثر از این کتاب توسط انتشارات سوره حوزه هنری به چاپ رسیده است، تصریح کرد: روزگار عسرت نوشته سید ولی هاشمی و به رنگ کودکی نوشته حسن و حسین شیردل بوده که یکی در مورد خاطرات رزمندگان استان در دفاع مقدس است.

محمدپور با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان فرهنگی و نویسندگان اهل قلم رمزگشایی رشادت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان اسلام است، گفت: توجه به مسائل دفاع مقدس و فعالیت‌های فرهنگی در استان باید بیشتر شود.

وی از تعامل حوزه هنری با آموزش و پرورش استان خبر داد و بیان داشت: با تولید آثار هنری و فرهنگی درحوزه هنری، مسابقه‌های زیادی با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول