اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بروجرد:

غذای فرهنگ هر جامعه کتاب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بروجرد گفت: زنده بودن و پویایی نیاز به تغذیه خوب و کافی دارد و غذای فرهنگ هر جامعه کتاب است.

غذای فرهنگ هر جامعه کتاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد بیژن داوودی شامگاه سه‌شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بروجرد گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی نمایانگر رشد ملی هر کشوری است.

وی بیان کرد: باید برای ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه سرمایه‌گذاری کرد تا تمام افراد جامعه به سوی کتاب‌خوانی پیش روند.

داوودی اضافه کرد: برای افزایش جمعیت کتاب‌خوان و بالا بردن اشتیاق مردم به خرید و امانت گرفتن کتاب از کتابخانه‌ها لازم است، مجریان و دست‌اندرکاران نشر کتاب با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: بهترین راه برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در جامعه سرمایه‌گذاری بر روی دانش‌آموزان است که این مورد از اهمیت شایانی برخوردار است.

وی اظهار داشت: اطلاع‌رسانی مناسب و ترغیب و تشویق کارکنان ادارات برای عضویت در کتابخانه‌ها و شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است که باید با ارائه روش‌های کاربردی این امر محقق شود.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، در ادامه این جلسه اعضا به بررسی راهکارهای مناسب برای استفاده بهتر از کتابخانه‌های عمومی در سطح تابستان پرداختند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول