اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور فرهنگی ارشاد خراسان‌رضوی:

فراخوان نهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان‌رضوی منتشر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: فراخوان نهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان‌رضوی منتشر شد.

فراخوان نهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان‌رضوی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، نجمه منوچهری اظهار داشت: ناشران و پدیدآورندگان آثار تا 15 مردادماه می‌توانند آثار خود را در موضوعات کلیات، زبان، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، فنی و مهندسی را به اداره‌کل امور فرهنگی ارسال کنند.

وی از ارزیابی موضوعات خاص در این دوره انتخاب کتاب سال خبر داد و گفت: موضوعات خاص در نظر گرفته شده برای این دوره از انتخاب کتاب سال شامل فرهنگ رضوی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، جنگ نرم، عفاف و حجاب است.

منوچهری با بیان اینکه آثار ارسالی جهت شرکت در این دوره انتخاب کتاب سال باید دارای شرایطی باشد، ادامه داد: آورنده اثر باید خراسانی بوده و یا در خراسان‌رضوی سکونت داشته باشد و نیز موضوع کتاب به نوعی مرتبط به استان خراسان‌رضوی باشد.

وی افزود: کتاب‌های ارسالی الزاماً باید چاپ اول بوده و در سال 1390 به چاپ رسیده باشند.

سرپرست اداره امور فرهنگی بیان داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره امور فرهنگی مراجعه و تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول