اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

راه‌آهن کرمانشاه - خسروی به حرم امام‌حسین(ع) متصل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: راه‌آهن کرمانشاه به مرز بین‌المللی خسروی ویژگی‌های منحصربه فردی دارد و هدف نهایی ما ادامه راه‌آهن تا حرم حضرت امام‌حسین(ع) است.

راه‌آهن کرمانشاه - خسروی به حرم امام‌حسین(ع) متصل می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی عبدالهی در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی زاگرس کرمانشاه که امروز با حضور رئیس‌جمهور انجام شد، اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء در زمان جنگ مرکز هدایت عملیات‌های جنگ و مرکز هدایت عملیات‌های جنوب و غرب بوده است.

عبدالهی ادامه داد: قرارگاه خاتم به لطف خدا و با تایید رهبر با پشتیبانی رئیس‌جمهور امروز در سراسر کشور مجری پروژه‌های ملی است در طول این مدت صدها پروژه را به ثمر رسانده است.

وی افزود: در زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای امروز شاهد آغاز عملیات راه آهن کرمانشاه ـ خسروی بودیم تاکنون 8 هزار و 500 راه ریلی و جاده‌ای را به اتمام رسانده‌ایم یا در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به تاکید دولت که بر دستیابی روستاها به جاده‌ها بوده است، اظهار کرد: راه‌آهن کرمانشاه به خسروی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و هدف ما رسیدن به حرم امام‌حسین(ع) است.

عبدالهی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بسیاری به انجام این پروژه‌ها داشتند، گفت: انجام این پروژه‌ها در سایه دولت نهم و دهم خدمت کردن به مردم است.  

وی در پایان آمار و ارقامی را در مورد ریلی و جاده‌‌ای اعلام کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول