اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

راه‌آهن اردبیل به سرعت در حال اجراست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: راه‌آهن میانه – اردبیل به سرعت در حال اجراست و کمبودی از لحاظ تأمین منابع و اعتبار در این پروژه وجود ندارد.

راه‌آهن اردبیل به سرعت در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در اردبیل اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی قول داده که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را به سرعت از منابع مختلف تأمین و تزریق کند تا کار در وقت مقرر و همچنین ایام باقیمانده از فصل کاری تکمیل شده و تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تمام قطعات این پروژه غیر از دو قطعه که با مشکلات پیمانکاری روبه‌رو است در حال انجام و اجراست، تصریح کرد: ما از وزیر راه و شهرسازی و مسئولان امر خواسته‌ایم تا نسبت به فعال کردن دو قطعه باقیمانده از سمت میانه – اردبیل نیز اقدام کنند تا در زمان مقرر شاهد بهره‌برداری پروژه در مهلت وعده داده شده باشیم.

صابری در ادامه خاطرنشان کرد: در تأمین اعتبار پروژه‌های مهر ماندگار نظیر راه‌آهن، تکمیل مراکز بهداشتی، درمانی نیمه‌تمام، برخی سالن‌های ورزشی و مصلاها علاوه بر اعتبار فروش اوراق مشارکت دولت از محل اعتبارات امسال به صورت فوق‌العاده بودجه لازم را تأمین کرده و از طریق وزارتخانه‌ها نیز نسبت به تکمیل پروژه اقدام لازم انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ما نیز در استان با پیگیری‌های مستمر سعی داریم پروژه‌های نیمه‌تمام را با اولویت مهر ماندگار تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم که در این زمینه طرح‌ها و پروژه‌های مدنظر با تزریق اعتبار و تقویت پیمانکاران مجرب در حال انجام است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما معتقدیم با تاکید رئیس جمهور و مسئولان امر طرح‌های مصوب در قالب مهر ماندگار در زمان تعیین شده تکمیل شود و تنها نگرانی ما محدود بودن فصل کاری است که با ابلاغ بودجه سال 91 و توزیع شهرستانی آن کار با جدیت بیشتر در حال انجام است.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود از چهار بانده شدن برخی از مسیرها و راه‌های اصلی خبر داد و گفت: با این اقدام که از سمت اردبیل به سمت محور سرچم شروع شده با تزریق اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی چهار بانده کردن این مسیر و همچنین محور اردبیل – مشگین‌شهر در اولویت اصلی است.

صابری در ادامه افزود: در توزیع اعتبارات سعی کردیم بیشترین تمرکز ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، مهر ماندگار، توجه به مناطق روستایی،‌ پروژه‌های سفر و برخی دیگر از اولویت‌ها باشد که به نظر می‌رسد با این اولویت‌بندی کار با سرعت بیشتری عملیاتی و اجرایی شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول