اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل عمران استانداری کرمانشاه:

پیشرفت پروژه راه‌آهن غرب معادل 10 سال گذشته بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل عمران استان کرمانشاه گفت: پیشرفت پروژه راه‌آهن غرب معادل رشد 10 سال گذشته آن بوده است.

پیشرفت پروژه راه‌آهن غرب معادل 10 سال گذشته بوده است

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حیدر مطاعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در راستای اجرایی شدن پروژه راه‌آهن کرمانشاه-خسروی به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم کشوری در طی دو سال اخیر 167 کیلومتر دیگر آن نیز آماده ریل‌گذاری است.

مطاعی با اشاره به اینکه بودجه اختصاص یافته به این طرح در سال 91 سیصد میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: پیشرفت پروژه راه‌آهن غرب طی دو سال گذشته با یک رشد جهشی معادل 10 سال گذشته آن بوده است که این به یمن سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج استان نیز در ادامه به اهم فعالیت‌های صورت گرفته در بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) پرداخت و خاطرنشان کرد: 16 هزار و 580 نفر از زائران عاشق در روز سالگرد حضرت امام (ره) در مرقد ایشان حضور یافتند تا بار دیگر با رهبر کبیر انقلاب تجدید پیمان کنند.

سید قاسم جاسمی افزود: امسال سه میلیون زائر در مرقد امام حضور پیدا کردند که مهمانانی از کشورهای خارجی نیز در این مراسم شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه اعزام با سه بخش در دستور کار ما قرار گرفت، افزود: ستاد قرارگاه شهید فهمیده سپاه استان با هدف برگزاری باشکوه‌تر این مراسم تشکیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج استان گفت: استان کرمانشاه امسال در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش سقف اعزامی به مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) داشته است.

وی اظهار کرد: جوان‌گرایی و بار اولی بودن از برنامه‌های انتخاب برای اعزام افراد به مرقد بود.

جاسمی در پایان گفت: 110 دستگاه اتوبوس زائر و 50 دستگاه آمبولانس به همراه پزشک و پرستار از استان کرمانشاه به مرقد اعزام شد.

وی با بیان اینکه از 48 ساعت قبل از اعزام تمام امکانات و نیازمندی‌های زائران تامین و آماده شده بود، تصریح کرد: یک سوم جمعیت اعزامی را خواهران تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول