اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی محقق شد

تولید بیش از 7 هزار متر مربع فرش دستباف توسط مددجویان

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام ‌خمینی خراسان جنوبی از تولید 7 هزار و 87 متر مربع فرش توسط مددجویان این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

تولید بیش از 7 هزار متر مربع فرش دستباف توسط مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی مهدی خزاعی‌عرب بر ارتقا و حفظ کیفیت فرش‌های دستباف تولید شده در این نهاد تأکید کرد.

وی اظهار کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی در ارتباط با نحوه رفع عیوب، شناخت مواد اولیه مرغوب، آشنایی با حقوق اجتماعی و بهداشت فردی و محیطی و ارتقای سطح کمی و کیفی فرش‌های تولیدی تشکیل شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام ‌خمینی خراسان جنوبی افزود: با ایجاد 14 کارگاه تجمیعی قالیبافی در مناطق مختلف استان توانسته‌ایم برای 2 هزار و 500 قالیباف تحت حمایت این نهاد شغل ایجاد کنیم.

خزاعی‌عرب فرش‌های بافته شده را در طرح‌های ریزماهی، زیرخاکی، بوته جقه و خشتی عنوان کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از 13 میلیارد ریال توسط مددجویان کمیته امداد استان فرش تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول