اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی مطرح کرد

قهرمانان و مدال‌آوران ورزش تفرش تجلیل می‌شوند/ افزایش 10 برابری قهرمانان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران، رؤسا و نائب رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان تفرش خبر داد.

قهرمانان و مدال‌آوران ورزش تفرش تجلیل می‌شوند/ افزایش 10 برابری قهرمانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی این مراسم اظهار داشت: تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان عرصه ورزش با هدف ایجاد انگیزه و قدردانی از افتخارآفرینان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به تجلیل از افتخارآفرینان و مدال‌آوران داشته و این مراسم را در تمام شهرستان‌ها برگزار کرده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: بدون شک برگزاری این مراسم نقش بسیار مؤثری در افزایش ایجاد انگیزه بین ورزشکاران دارد که اداره ورزش و جوانان تلاش می‌کند با برگزاری هر چه بهتر این مراسم به نوعی از افتخارآفرینان میادین مختلف ورزشی تجلیل کند.

ملکی با بیان اینکه قهرمان‌پروری و توسعه ورزش قهرمانی از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های این اداره محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: آنجا که ورزش قهرمانی خروجی همه اقدامات در بخش زیرساخت‌ها و ورزش همگانی و استعدادیابی است، توجه به ورزش قهرمانی یکی از اولویت‌های این اداره به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: افزایش دو برابری ورزشکاران سازمان یافته و افزایش 10 برابری قهرمانان طی 5 سال گذشته حاصل توجه به بخش ورزش همگانی و قهرمانی است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول