اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس:

فعالیت گسترده مشاوران مذهبی نیاز جامعه امروز است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان فردوس گفت: مشاوران مذهبی می‌توانند در عرصه انتقال مفاهیم غنی دینی تلاش کنند و این نیاز جامعه امروز است.

فعالیت گسترده مشاوران مذهبی نیاز جامعه امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ثریا دولت‌آبادی ظهر امروز در جمع مشاوران مذهبی شهرستان فردوس اظهار کرد: با توجه به توانمندی و تأثیرگذاری مشاوران مذهبی بر نسل جوان، کمیته‌ای با عنوان مشاوران مذهبی در شهرستان فردوس تشکیل می‌شود.

وی افزود: گستره تهاجم فرهنگی دشمن بر کسی پوشیده نیست و دشمن در این راه از ترفندهای مختلفی برای تخریب فرهنگ غنی و اسلامی ایرانی ما استفاده می‌کند.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس تصریح کرد: در حال حاضر مشکل عمده جامعه این است که ارزش‌های دینی و اسلامی به درستی به نسل جوان منتقل نشده و آنها دچار گم‌گشتگی و نقص در مبانی دینی شده‌اند.

دولت‌‌آبادی خطاب به مشاوران مذهبی شهرستان فردوس یادآور شد: اگر چه رسانه‌های جمعی نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی مسائل دارند و ارزش‌های غنی اسلامی را به نسل فعلی منتقل می‌کنند ولی هر یک از شما نیز به عنوان یک مشاور مذهبی در جامعه تاثیرگذار هستید.

وی گفت: نسل جوان تشنه یادگیری است و اگر موضوعاتی مرتبط با فطرت انسان به درستی در اختیار آنها قرار بگیرد تأثیر شگرفی در روح و جسم جوانان دارد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس افزود: دشمن برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی بر روی فرهنگ کشور کار می‌کند و می‌داند که اگر غنای فرهنگی را از جامعه‌ای بگیرد می‌تواند آن جامعه را از بین ببرد.

دولت‌آبادی تصریح کرد: مشاوران مذهبی به عنوان افرادی تأثیرگذار در بدنه فرهنگی جامعه می‌توانند نقش موثری در آگاهی دادن به نسل جوان ایفا کنند.

مسئول حوزه علمیه خواهران شهرستان فردوس نیز گفت: تنها رصد کردن و شناسایی آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی مهم نیست بلکه باید با تکیه بر ارزش‌های غنی اسلامی راهکارهای مناسبی برای مقاوم کردن نسل جوان در برابر هجمه‌های گسترده دشمن ارائه دهیم.

شهناز شهیدزاده سست بودن مسائل اعتقادی را علت اصلی بروز آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: اگر اصول را درست پیاده کنیم و مباحث اعتقادی نیز در جامعه پررنگ شود آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول