اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کوچکترین انحرافی در تفریغ بودجه اردبیل مشاهده نشده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ کوچکترین انحرافی در تفریغ بودجه استان اردبیل در بررسی‌ سازمان‌ها و دستگاه‌های نظارتی مشاهده نشده است.

کوچکترین انحرافی در تفریغ بودجه اردبیل مشاهده نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری در نشست مدیران اجرایی استان اظهار داشت: در تفریغ بودجه 107 انحراف و واخواهی که نسبت به آن تذکر داده شده است اغلب مربوط به خودنظارتی‌ها بوده که اگر این امر مهم تلقی شود با کمترین انحراف در هزینه کرد بودجه روبرو خواهیم بود.

وی گفت: چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس (ع) به معنای واقعی روز جانباز نامگذاری شده که باید قدر و قرب این مناسبت و نامگذاری ارزشمند را بهتر و بیشتر درک کنیم.

صابری خاطرنشان کرد: ما باید در چارچوب قانون و در تحقق مطالبات به حق ایثارگران و جانبازان به وظیفه خطیر و انقلابی خود عمل کنیم و اجازه ندهیم حق و حقوق آنها که تمام آسایش و آرامش امروز ما مدیون ایثارگری آنهاست نادیده گرفته شود.

استاندار اردبیل با انتقاد از برخی نهادهای دولتی و سازمان‌ها در پرداخت نشدن حقوق مسلم آزادگان یادآور شد؛ این امر برای ما قابل قبول نیست که بخواهیم حق و حقوق آزادگان،‌ جانبازان و شهدا را حبس کنیم بلکه بهتر است در این ایام مبارک دین خود را به آنان ادا کنیم و پاسدار خون و ایثارگری آنها باشیم.

صابری مدیران اجرایی استان را به باز‌خوانی و مطالعه عمیق‌تر در مورد فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام و دیدار با نمایندگان مجلس دعوت کرد و بیان داشت: اگر این رهنمود‌ها و فرمایشات منشور عملی کار و فعالیت ما قرار گیرد به یقین پیشرفت و توسعه و اصلاح امور اتفاق می‌افتد و شایسته‌تر می‌توانیم در صحنه خدمتگزاری حاضر باشیم.

وی فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان را خطابی فراگیر و همه‌شمول توصیف کرد و افزود: ما نیز باید عامل به گفته‌ها و فرمان ولی امر خود باشیم چرا که بخشی از دستگاه‌ اجرایی و کارگزاری نظام اسلامی نیز قوه مجریه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان اردبیل خودنظارتی را کم‌هزینه‌ترین عامل کنترل و نظارت امور و پیشبرد کارها توصیف کرد و بیان داشت: ما باید در همه امور ناظر اصلی را خداوند ببینیم و با یک خودنظارتی سعی کنیم معایب را برطرف کنیم.

صابری رسالت و نقش تاثیر‌گذار دستگاه‌های محاسباتی، نظارتی و بازرسی را یادآور شد و ادامه داد: در تفریغ بودجه 107 انحراف و واخواهی که نسبت به آن تذکر داده شده است اغلب مربوط به خودنظارتی‌ها بوده که اگر این امر مهم تلقی شود با کمترین انحراف در هزینه‌کرد بودجه روبرو خواهیم بود.

وی در پایان سخنان خود عمده تلاش دستگاه‌های نظارتی را اصل بر پیشگیری از وقوع خطا و انحراف توصیف کرد و گفت: بنده به عنوان استاندار اردبیل از نظارت‌های سازمان بازرسی و دیوان محاسبات استقبال می‌کنم چرا که معتقدم هر چه این نظارت‌ها و کنترل‌ها بیشتر باشد اطمینان در بهره‌گیری از اعتبار بیت‌المال سالم‌تر و صادقانه‌تر اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول