اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌مقدم:

کشور در بالاترین نقطه امنیت و اقتدار قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا گفت: امروز کشور در بالاترین نقطه امنیت و اقتدار قرار دارد.

کشور در بالاترین نقطه امنیت و اقتدار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: امروز به واسطه همکاری مردم با نیروی انتظامی شاهد توفیق روز‌افزون نیروی انتظامی در عرصه تامین امنیت هستیم.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم تصریح کرد: نیروی انتظامی بدون همراهی و مشارکت مردم در رسیدن به اهداف خود با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخشی از چالش‌های امنیتی موجود در کشور ناشی از تلاش دشمنان برای ایجاد فساد در کشور است تصریح کرد: امروز شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای برای تغییر روش زندگی و ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی برنامه‌های مختلفی را پخش می‌کنند و از طریق پخش این برنامه‌ها در صدد هستند فساد را در جامعه ترویج دهند که مقابله با این برنامه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقتدار روز‌افزون نیروی انتظامی کشور گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف موجب عقب‌نشینی و شکست برنامه‌های دشمنان در امر ترویج فساد در جامعه شده است.

احمدی‌مقدم افزود: هوشیاری مردم و مسئولان در برابر تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان برای گسترش فساد در جامعه یکی از ضروریات است که خوشبختانه ایران اسلامی با پیروی از نهضت کربلا و عاشورا در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی تاکید کرد: امروز کشور در بالاترین نقطه امنیت و اقتدار قرار دارد که برای حفظ این اقتدار همه باید قدردان زحمات و تلاش‌های امام راحل و این انقلاب بوده و در پاسداری از ارزش‌های اسلامی همت مضاعف داشته باشیم.

در این مراسم عزیزالله ملکی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی معرفی و از خدمات کاظم مجتبایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول