اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 98

شرفی: تامین امنیت انتخابات در زنجان با 3500 نیرو

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت انتخابات استان زنجان با 3 هزار و 500 نیرو تامین می‌شود گفت: 2 هزار نیرو مسئولیت مستقیم حفاظت از صندوق‌ها را بر عهده دارند.

شرفی: تامین امنیت انتخابات در زنجان با 3500 نیرو

یحیی شرفی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استراتژی نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارگان‌های دخیل در تامین امنیت انتخابات توسل به تامین امنیت از طریق نرم‌افزاری است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نشست‌هایی با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برگزار کرده است، افزود: در این نشست‌ها انتظارات قانونی نیروی انتظامی به آنها تذکر داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: نیروی انتظامی نشست‌هایی هم با مسئولان ستاد انتخاباتی نامزدها برگزار کرده و در برخی موارد هم مراجعاتی به صورت اقتضایی به برخی ستادهای انتخاباتی داشته است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای آمادگی نیروهای خود برای انتخابات جلسات آموزشی برای آنها برگزار کرده است، تصریح کرد: نیروهای دخیل در انتخابات در 61 جلسه آموزشی، 11 هزار نفر ساعت آموزش را سپری کرده‌اند.

شرفی کلاس‌های آموزشی برگزار شده برای نیروهای انتظامی را در راستای تبیین قانون انتخابات برای آنها عنوان کرد و گفت: استاندارد سازی رفتار نیروها نیز از دیگر اهداف برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نیروهای انتظامی بود.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و 500 نیرو مسئولیت تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی را در استان زنجان بر عهده دارند، تصریح کرد: دو هزار نیرو مسئولیت مستقیم حفظ امنیت صندوق‌ها را بر عهده دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: یک هزار و 500 نیروی انتظامی به عنوان نیروی احتیاط برای موارد لازم در نظر گرفته شده‌اند.

وی با بیان اینکه 214 خودرو برای امور ترابری نیروها پیش‌بینی شده است، ادامه داد: از زمان آغاز امور انتخابات تا کنون 195 تیم گشتی سواری و موتوری در سطح استان زنجان راه‌اندازی شده است تا امور را رصد کنند.

شرفی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با اقتدار امور انتخابات را رصد می‌کند، افزود: استراتژی نیروی انتظامی بر مواجه غیر مستقیم است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ شکایتی از طرف مردم در مورد تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است، ادامه داد: باید از کاندیداها و طرفداران آنها برای رعایت قانون تقدیر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به قانون انتخابات که تا 24 ساعت مانده به انتخابات تبلیغات ممنوع است، تصریح کرد: همه اقلام تبلیغاتی باید از حوزه‌های انتخاباتی در این مدت جمع شوند.

وی ابراز امیدواری کرد، در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات طرفداران و نامزدها از تخلف پرهیز کرده و مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نکنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول