اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر ـ 89

موسوی: آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت انتخابات در استان زنجان در آمادگی کامل به سر می‌برد.

موسوی: آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات در زنجان

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مطابق انتخابات دوره‌های گذشته نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در برگزاری انتخابات در صحنه حضور دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تامین امنیت انتخابات در استان از سوی نیروی انتظامی انجام شده است، یادآور شد: صیانت از آرای مردم از سوی نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: نیروی انتظامی ضمن شرکت گسترده در انتخابات در راستای عمل به وظایف خود نیز در این عرصه حضور دارد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: نیروی انتظامی در رده‌های مختلف آماده حضور در انتخابات و تامین امنیت برای برگزاری انتخابات است.

موسوی با بیان اینکه نیروهای انتظامی به صورت ذاتی حفاظت از آرای مردم را با توجه به حساسیت انتخابات به عهده دارند، خاطرنشان کرد: در هر صندوق رای تعدادی از نیروهای انتظامی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم به نیروهای همکار در زمینه تامین انتخابات ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در هر صندوق رای دو تا سه مامور حضور دارند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم پای کار بوده و با همه عوامل در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی مانند سایر اقشار جامعه با خانواده‌های خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند، افزود: نیروی انتظامی با شرکت در انتخابات به مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

موسوی به نقش نیروی انتظامی در برگزاری و سلامت انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی در انتخابات، فراهم کردن نظم و امنیت و حفظ و صیانت از آرای مردم است.

وی بیان اینکه خط امام و رهبری مسیر حرکت نیروی انتظامی را مشخص می‌کند، یادآور شد: همه پرسنل نیروی انتظامی در درجات مختلف در این مسیر حرکت می‌کنند و این حرکت برکات بزرگی را در پی‌داشته است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: خدمتگزاری در حوزه امنیت نعمتی بزرگ است که نیروی انتظامی در این مسیر آرمان‌هایی را بر خود تعریف کرده است.

موسوی افزود: دفاع از مردم، امنیت مردم و ارتقای امنیت جامعه از جمله اهداف و آرمان‌های نیروی انتظامی است که دنبال می‌شود.

وی قانون‌مداری را از جمله اهداف آرمانی نیروی انتظامی برشمرد و تصریح  کرد: انسجام و وحدت در راستای رسیدن به اهداف مهم است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول