اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی استان زنجان در آمادگی کامل برای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال به سر می‌برد.

آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال

 وجیهه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه نیروها در راستای ایجاد امنیت در جامعه تلاش می‌کنند، یادآور شد: تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود مواد محترقه در استان اندیشیده شده است.

معاون نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه همه نیروها در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: در راستای ایجاد آرامش برای همشهریان اقدامات قانونی برای جلوگیری از ورود مواد محترقه خطرناک به استان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بروشورهای اطلاع‌رسانی در نقاط مختلف شهر توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به عواقب استفاده از مواد محترقه مطلع بوده و فرزندان خود را در این زمینه آگاه کنند.

موسوی با اشاره به اینکه چهارشنبه سوری به عنوان فرهنگ جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد استفاده نادرستی از این فرهنگ کرده و با استفاده از مواد محترقه خطرناک شادی خانواده را به غم تبدیل می‌کنند.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و مطبوعات در زمینه عواقب استفاده از مواد محترقه تاکید کرد و یادآور شد: خانواده‌ها نیز باید مراقب فرزندان خود در این زمینه باشند.

معاون نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه برخی مواد محترقه به دلیل حساسیت بالا ممکن است در جیب افراد نیز با کوچکترین فرکانس صوتی منفجر شود، تصریح کرد: باید خانواده‌ها دقت کنند تا فرزندانشان از این مواد خطرناک استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه با حادثه‌سازان در چهارشنبه آخر سال به صورت جدی برخورد می‌شود، افزود: توصیه می‌شود بزرگ‌ترها در کنار کوچک‌ترها قرار گیرند، تا میزان خطرآفرینی برای افراد خانواده کمتر شود.

موسوی با اشاره به اینکه در این روز با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت محله‌محور برنامه‌های چهارشنبه‌سوری اجرا می‌کند.

وی مواد منفجره دستی را یکی از خطرناک‌ترین مواد مورد استفاده در چهارشنبه آخر سال دانست و گفت: این مواد همواره خسارات جبران‌ناپذیری را وارد می‌کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول