اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران بسیار ضعیف است

خبرگزاری فارس: معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند اجرایی ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران بسیار ضعیف بوده و این پروژه با وجود اعتبارات کافی، مشکل مدیرتی و ضعف پیمانکار دارد.

روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران بسیار ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران کورش امیدی‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان استانی و محلی در حاشیه بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت نامناسب تکمیل این پروژه اظهار کرد: با توجه به بازدید چند ماه اخیر توسط کارشناسان حوزه عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امروز نیز به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از این پروژه بازدید به عمل آمد.

پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران پیشرفت مناسبی ندارد

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: گزارش‌های ارائه شده از بازدیدهای به عمل آمده نشان‌دهنده پیشرفت بسیار ضعیف و روند کند و نگران‌کننده این پروژه است.

امیدی‌پور با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب کارفرمای اجرای بیمارستان 96 تختخوابی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت و در تعهدات وزارت نفت بوده و از نظر اعتبارات مالی هیچ‌گونه مشکلی ندارد اما روند پیشرفت و تکمیل این پروژه رضایت‌بخش نیست.

وی ابراز داشت: در بازدید‌های به عمل آمده هیچ‌گونه پیشرفتی در بخش ساختمان و ابنیه بیمارستان 96 تختخوابی مشاهده نشده است و در این چند ماه در حوزه تأسیسات و تجهیزات کارهای ابتدایی و غیرقابل توجهی انجام شده است.

این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد با اظهار نگرانی از روند تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی گچساران گفت: با توجه به نیاز و کمبود فضای درمانی در گچساران به شدت از این موضوع نگران هستیم زیرا این پروژه یکی از اساسی‌ترین نیازها و خواسته‌های مردم این شهرستان است.

امیدی‌پور با اشاره به اینکه بیمارستان شهیدرجایی تنها بیمارستان گچساران است، تصریح کرد: با توجه به بافت قدیمی و نامناسب این بیمارستان، این پروژه باید به سرعت تکمیل و جایگزین شود.

وی افزود: با این ضرورت‌ها و حساسیت‌های موجود، هیئت دولت به درستی احداث بیمارستان جدید را در دستور کار قرار داد اما برخی از مسئولان مربوطه نسبت به این موضوع توجه چندانی ندارند.

اعتراض خود را به مسئولان نفت اعلام می‌کنیم

معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: به شدت از روند تکمیل این پروژه نگران هستیم و این موضوع را با جدیت به مدیران شرکت نفت انتقال می‌دهیم.

امیدی‌پور یادآور شد: به منظور اتخاذ راهکارهای مناسب و مؤثر در این زمینه جلسه‌ای تشکیل خواهد شد و اعتراض خود را از روند نامناسب و نگران‌کننده ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران اعلام می‌کنیم.

وی از مسئولان شرکت نفت خواست تا نسبت به اجرای مطلوب این پروژه تعامل و همکاری مناسب‌تری داشته باشند.

امیدی‌پور خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین اعتبار و مسائل مالی مشکلی برای پیشرفت و اجرای این پروژه وجود ندارد و مشکل اساسی در زمینه عدم توسعه و پیشرفت این پروژه ضعف پیمانکار و مسائل مدیریتی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول