اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 760 میلیون تومان

4 پروژه درمانی در بیمارستان رازی اهواز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: با اعتباری بالغ بر 760میلیون تومان، چهار پروژه درمانی پشتیبانی در بیمارستان رازی آماده بهره‌برداری شد.

4 پروژه درمانی در بیمارستان رازی اهواز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مهدی عسکری ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بیمارستان رازی اظهار کرد: چهار پروژه درمانی پشتیبانی در مساحت 916 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 760میلیون تومان در بیمارستان رازی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در راستای افزایش رضایتمندی بیماران، ایجاد مجموعه‌ای برای آسایش بیماران و همراهان آنان ضروری بود؛ از این رو ظرف مدت سه ماه سالن انتظار ویژه همراهان بیمار احداث شد.

عسکری گفت: همچنین در پاسخ به درخواست بیماران و پرستاران، VIP  بیمارستان رازی در مدت 9 ماه احداث شد. همچنین با توسعه بخش اورژانس بیمارستان شش تخت دیگر به آن اضافه شد.

رئیس بیمارستان رازی اظهار کرد: همچنین بخش فیزیوتراپی این بیمارستان نیز با اعتبار 85 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

عسکری بیان کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان مجموعه‌ای آموزشی است، باید جایگاه سی تی اسکن را در آینده نزدیک آماده کنیم که در حال حاضر مجوز این بخش اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه 150 هزار نفر در سال در درمانگاه تخصصی این بیمارستان ویزیت می‌شوند، گفت: ایجاد بخش رادیولوژی در این مجموعه ضروری است.

عسکری با اشاره به اینکه سالانه 10 هزار عمل در این بیمارستان انجام می‌شود، اضافه کرد: توسعه اتاق عمل و وسعت دادن بخش آموزش در این بیمارستان از دیگر اقدامات عمرانی در آینده نزدیک خواهد بود.

مدیر داخلی بیمارستان رازی نیز در ادامه این مراسم گفت: بیمارستان‌ها به گفته اساتید علوم مدیریت، از پیچیده‌ترین سازمان‌ها به شمار می‌آیند.

اسماعیل ویسی اضافه کرد: بیمارستان رازی به لحاظ ترسیم چشم انداز 10 سال آینده، از بهترین بیمارستان‌های شهر از لحاظ کمی و کیفی خواهد بود.

وی آموزش و افزایش رضایتمندی را سرلوحه این بیمارستان عنوان کرد و ادامه داد: از لحاظ ساختارهای فیزیکی برای رسیدن به این خدمت، طی چهار سال گذشته، 2هزار و 200 متر فضا شامل بخش‌های پشتیبانی و درمانی به بیمارستان افزوده شده است.

امروز در این مراسم بخش درمانی VIP یا اعتبار 343 میلیون و 600 هزار تومان، بخش فیزیوتراپی با اعتبار 85 میلیون تومان، سالن انتظار همراه بیمار بخش اورژانس با اعتبار 34میلیون و 200 هزار تومان و توسعه بخش اورژانس بیمارستان رازی اهواز با اعتبار 80 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول