اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی سیه‌رود جلفا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از برپایی بیمارستان پیشرفته و بزرگ صحرایی در منطقه مرزی سیه‌رود در شهرستان جلفا خبر داد.

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی سیه‌رود جلفا

علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی سیه‌‌رود شهرستان جلفا قبل از ماه مبارک رمضان در این منطقه دایر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمات این بیمارستان صحرایی رایگان خواهد بود، افزود: در این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات به هموطنان، به نیازمندی‌های احتمالی درمانی و بهداشتی مسلمانان ساکن در کشورهای همجوار نیز پاسخ داده می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه از برپایی بیمارستان‌های صحرایی و بیمارستان‌های ثابت که با همکاری سپاه، هلال‌احمر و بهداری سپاه اجرا می‌شود، خبر داد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به منظور محرومیت‌زدایی در موضوع بهداشت و درمان در مناطق محروم که امکان ایجاد درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی وجود ندارد، در دستور کار است.

پورجمشیدیان با اشاره به همکاری بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان‌شرقی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و متخصصان و پزشکان استان در برپایی این بیمارستان، بیان کرد:‌ هدف اصلی از راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی بهبود وضعیت بهداشت و درمان مردم در مناطق محروم است.

وی گفت: امید است به سطحی از سلامت و بهداشت برسیم که نیاز به این درمانگاه‌ها نباشد، اما تا زمانی که این نیاز هست بسیجیان ما در این عرصه حضور دارند.

انتهای پیام/30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول