اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

هدف فتنه‌گران تفرقه‌اندازی بین مردم است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه‌ شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: فتنه‌گران استبداد جهانی در انتخابات می‌خواهند بین مردم دشمنی به وجود آورند که این امر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

هدف فتنه‌گران تفرقه‌اندازی بین مردم  است

محرم واثقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پس از 33 سال از انقلاب مردم نباید دغدغه خاطر از ناحیه مجریان قانون و تخلف در انتخابات را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن همه ترفندهای خود را برای ایجاد خلل در جدا کردن مردم از دین‌داری به ‌کار می‌گیرد، افزود: دشمن در این راه با بهانه‌های مختلف وارد میدان می‌شود که ایستادگی در مقابل آن‌ها از سخت‌ترین اعمال است.      

واثقی به کارشکنی‌های دشمن و نیز تلقین و ایجاد شبهاتی در مورد انتخابات اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود اگر کاندیداها احساس کردند که در یک صندوقی تخلف شده مراتب را گزارش دهند تا حق و باطلی انجام نگیرد و به غیر از این حرکت یا صحبتی انجام ندهند.

واثقی تاکید کرد: مجریان انتخابات نیز باید حق مردم و کاندیدا را محفوظ و امانت‌داری که وظیفه مجریان است را تا آخر مد نظر داشته باشند.

وی با تاکید بر رقابت انتخاباتی گفت: رقابت انتخاباتی نباید منجر به خصومت شود، در غیر این صورت این انتخابات به جای منفعت موجب ضرر بوده و کینه و کدورت همراه دارد.

این مسئول با تاکید به اینکه تبلیغات انتخاباتی باید فقط برای فرد مورد نظر کاندید باشد و تضعیف دیگران را همراه نداشته باشد، گفت: رقابت سالم سبب رشد جامعه و مسئولان می‌شود.

واثقی با بیان اینکه مردم باید دوستانه و رفاقت‌آمیز در کنار صندوق‌ها حاضر شوند، افزود: کسی نباید به خاطر انتخاب کاندید مورد نظر خود مورد سوال قرار گیرد و کسی حق ندارد دیگری را برای این امر بازخواست کند.

وی اضافه کرد: ما باید به دنیا بفهمانیم که دموکراسی که غرب دم از آن می‌زند با حضور مردم پای صندوق‌های رای به بهترین نحو در ایران برگزار و الگوی آن به همه جهان قابل عرضه است.

این مسئول با تاکید به اینکه دشمن می‌داند که منشا این حرکت‌ها ایران است، بیان کرد: ما باید به دشمن ثابت کنیم که امسال نیز مانند سایر دوره‌ها حتی در سخت‌ترین شرایط پای صندوق‌های رای حاضر و مشت محکمی به دهان دشمن می‌زنیم.

وی تاکید کرد: مردم در همه توطئه‌ها در مقابل دشمن ایستادگی کردند و این بار هم باید ادامه‌دهنده همین راه بوده و دشمن را مأیوس کنند.

این مسئول رأی هر نفر را حق محفوظ او دانست و گفت: بنا نیست اگر فردی رای به کاندیداهای مورد علاقه خود می‌دهد انتظار داشته باشد تا آن فرد حتما رای بیاورد چرا که حق با کسی است که رای بیشتری می‌آورد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی اضافه کرد: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح ثابت خواهند کرد که افزایش تحریم‌ها و فشارهای اخیر قیمت‌ها بر کاهش انگیزه‌ها و دلسرد کردن مردم در انتخابات تأثیری ندارد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول