اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

طرح سالم‌سازی دریا جامع اجرا شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان گفت: جزیره‌ای عمل کردن در طرح سالم‌سازی دریا پاسخ نمی‌دهد و باید این طرح به صورت جامع اجرا شود و استمرار یابد.

طرح سالم‌سازی دریا جامع اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جمع اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی را اجرای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: پلیس این امر مهم را در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رعایت موازین شرعی در دستور کار روزانه خود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در فراخور زمان و وضعیت موجود در جامعه با شدت بیشتری صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به گرم شدن هوا و زمینه مستعد برای جذب مسافر، هم‌اکنون در حال افتتاح طرح‌های دریا هستیم و این امر مهم موجب رونق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در جامعه مدیریت نشود با تبعات منفی آن مواجه می‌شویم و ضعف در امر به معروف و نهی از منکر موجب تاثیرپذیری برخی از ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود و این امر شایسته استان نیست.

وی از شورای سیاست‌گذاری امر به معروف و نهی از منکر استان خواست، در بحث فرهنگی و فضای معنوی طرح‌های سالم‌سازی دریا با نیروی انتظامی همکاری کنند.

قائد رحمتی با بیان اینکه برخورد فیزیکی نیروی انتظامی با ناهنجاری‌های موجود در طرح‌های دریا به تنهایی تاثیرگذار و ماندگار نیست، گفت: فضای موجود در سواحل و مناطق گردشگری باید دینی و معنوی باشد تا مسافران از نظر فرهنگی و امنیتی احساس آرامش و آسایش کنند و بتوانند تفریحات سالم داشته باشند و به خارج از طرح‌های سالم‌سازی تمایل پیدا نکنند.

وی از دستگاه‌های مربوط با طرح‌های سالم‌سازی دریا خواست در این امر مهم با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان یکی از دلایل عدم موفقیت کامل این طرح را هماهنگ نبودن دستگاه‌های مرتبط دانست و تصریح کرد: جزیره‌ای عمل کردن پاسخ نمی‌دهد و باید این طرح به صورت جامع استمرار یابد.

وی خواستار حمایت دستگاه‌های مربوطه از اقدام‌های پلیس شد و افزود: نیروی انتظامی در راستای خواسته مردمی تمام وظایف خود را برابر قانون انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول