اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

طرح‌های سالم‌سازی دریا با رویکرد فرهنگی تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: تلاش کردیم طرح دریا از انفعال خارج شود و پیوست فرهنگی ستاد سالم‌سازی طرح دریا در استان هم آماده شده است.

طرح‌های سالم‌سازی دریا با رویکرد فرهنگی تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب مازندران بیان داشت: به دلیل فشردگی کارها در ابتدای هفته با تاخیر به بازدید از نمایشگاه کتاب آمدم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال پربارتر از نمایشگاه سال گذشته است، اظهار داشت: باید به نیازهای مخاطبان پاسخ دهیم و ارائه  کتاب‌های دانشگاهی هم در نمایشگاه امسال پررنگ است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رویکرد ما در حوزه معاونت سیاسی، رویکرد فرهنگی است، ادامه داد: یکی از بخش‌هایی که مورد توجه‌ام بود، توجه به ظرفیت رسانه‌ها در استان است.

وی تصریح کرد: ستاد تحول اجتماعی از دیگر بحث‌های مورد توجه در حوزه معاونت سیاسی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه حمایت از ناشران و نویسندگان را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: در سال‌های اخیر ناشران خیلی قوی به میدان آمدند و در این نمایشگاه هم ناشران بومی حضور برجسته‌ای دارند.

معاون سیاسی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شورای قرآن از دیگر رویکردهای فرهنگی در استان است و گام‌هایی برای گسترش آموزه‌های قرآن برمی‌داریم که جزو برنامه‌های ویژه استان بوده است.

وی یادآور شد: تلاش کردیم طرح دریا از انفعال خارج شود و پیوست فرهنگی ستاد سالم سازی طرح دریا در استان هم آماده شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول