اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه:

24 بقعه متبرکه به‌عنوان سایت گردشگری نقشه‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: 24 بقعه متبرکه به‌عنوان سایت گردشگری نقشه‌برداری شد.

24 بقعه متبرکه به‌عنوان سایت گردشگری نقشه‌برداری شد

حسین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: هدف تفاهمنامه حل مشکلات اراضی اوقافی فی مابین اوقاف و منابع‌طبیعی است که با اجرای آن مشکلات مردم به‌عنوان صاحبان اصلی این اراضی حل خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه طی یک‌سال گذشته هماهنگی و همکاری خوبی بین این دو نهاد صورت گرفت تصریح کرد: حدود 15 پلاک مورد اختلاف در استان کرمانشاه از طریق تیم کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت و با حل اختلاف، برای این پلاک‌ها سند صادر شد.

وی افزود: 24 بقعه متبرکه نیز در سطح استان کرمانشاه به‌عنوان سایت گردشگری، نقشه‌برداری شد که اراضی این مناطق نیز برای خدمات گردشگری به زوار به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان واگذار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: در مجموع این تفاهمنامه نتایج خوبی داشته که نتیجه حل مشکلات فی مابین است.

وی با اشاره به برخی از اختلافات بین دو نهاد در استان‌، خاطرنشان کرد: یکی از این مشکلات‌، اختلاف بین اراضی بود که اداره اوقاف مدعی مالکیت بود و منابع طبیعی سند آن را داشت لذا در واگذاری این اموال به مردم  هر دو نهاد برای صدور سند با مشکل مواجه بودند که با این تفاهمنامه بسیاری از این اختلافات حل شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در اجرای این تفاهمنامه بحث سود و زیان دو دستگاه مطرح نیست، در خصوص اراضی ملی و پلاک‌ها اختلاف داشت که حل شد.

وی با تاکید بر اینکه اوقاف و منابع طبیعی با تعامل مشکلاتشان را حل کنند، گفت: این روند حل مشکلات، روند بسیار خوبی است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول