اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

نیازهای تنگستان با اعتبارات استانی برآورده نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: رفع نیازها و اولویت‌های شهرستان تنگستان با اعتبارات شهرستان قابل اجرا نیست و نیاز به تخصیص اعتبارات ملی دارد.

نیازهای تنگستان با اعتبارات استانی برآورده نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، عبدالرسول زارع صبح امروز در نشستی با نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان تنگستان از ظرفیت‌های بالایی برای نقش آفرینی در توسعه و پیشرفت کشور برخوردار است که باید زمینه آن فراهم شود.
وی به طرح برخی از مسائل و مشکلات شهرستان تنگستان اشاره و افزود: هرچند تلاش گسترده‌ای برای رشد و توسعه در شهرستان به ویژه در چند سال اخیر صورت گرفته اما هنوز کمبودهایی احساس می‌شود که باید به منظور خدمات‌رسانی به مردم در اسرع وقت عملیاتی شود.
فرماندار تنگستان ادامه داد: تعریض و بهسازی مسیرهای اهرم ـ خائیز، اهرم ـ فراشبند، احداث سد باهوش، اجرای فاز دوم بیمارستان اهرم، و راه اندازی کارخانه سیمان اهرم از جمله این اولویت‌ها است.
وی با بیان اینکه توسعه تجارت در بخش دلوار روند رو به رشدی را طی کرده است، عنوان کرد: نیاز است با توسعه و تجهیز بنادر زیرساخت‌های لازم در این بخش نیز برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش درآمد ملی فراهم شود.
زارع متذکر شد: رفع نیازها و اولویت‌های شهرستان تنگستان با اعتبارات شهرستان قابل اجرا نیست و نیاز به تخصیص اعتبارات ملی دارد.
نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توسعه و آبادانی یک منطقه با همکاری، همیاری و وحدت نظر همه مردم و مسئولان و همچنین ارائه راهکارهای علمی و کاربردی از طرف آنان امکان‌پذیر است.
حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی اظهار داشت: مجموعه دولت توجه ویژه‌ای به استان بوشهر دارد و تا کنون اعتبارات ملی خوبی به این استان اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات ملی نیاز به پیگیری دارد تصریح کرد: عملکرد فرمانداری تنگستان در توزیع و جذب اعتبارت در شهرستان مطلوب بوده است.
پورفاطمی عنوان کرد: تلاش می‌شود با همکاری با مسئولین استان و شهرستان و پیگیری‌های لازم، نیازهای شهرستان مرتفع شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول