اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

100 درصد اعتبارات عمرانی ـ استانی بوشهر اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری بوشهر گفت: استان بوشهر در بین تمامی استان‌های کشور تنها و نخستین استانی بود که در سال گذشته 100 درصد اعتبارات عمرانی ـ استانی را دریافت کرد.

100 درصد اعتبارات عمرانی ـ استانی بوشهر اختصاص یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رسول زارعی پیش از ظهر امروز در دیدار معاونان و مدیران کل ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: از مجموع 268 میلیارد تومان اعتبارات مذکور 100 درصد تخصیص را دریافت کردیم در حالی که بسیاری از استان‌ها در این زمینه با مشکلاتی مواجه شدند.

وی افزود: اگر بنا بود مثل دیگر استان‌ها اعتبارات خود را دریافت کنیم حدود 70 میلیارد تومان از نقدینگی استانی کاهش می‌یافت.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: این کار نتیجه تلاش و پیگیری‌های استاندار و مجموعه مدیریتی استان بود که به نتیجه رسید.

زارعی خاطر نشان کرد: استان بوشهر در زمینه رشد اعتبارات عمرانی در سال 89 رتبه هفتم را داشت و در سال 90 به رتبه پنجم و در سال مالی 91 به رتبه چهارم رسید.استان بوشهر همچنین از نظر سرانه اعتبارات عمرانی در کشور با فاصله زیاد در سطح کشور اول است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر نیز با قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیریتی استان بوشهر در سال 90 گفت: سال 90 را به برکت وجود امام زمان(عج) و رهبری‌های خردمندانه مقام معظم رهبری سالی پر از موفقیت برای ایران اسلامی و استان بوشهر پشت سر گذاشتیم.

محمدحسن شنبدی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود از خدمات دولت به خوبی یاد کردند و برای ما رضایت معظم‌له نعمتی است که جایگزینی ندارد. بوشهر استانی است که در عرصه حمایت از مبانی دینی و انقلابی و مسائل ارزشی پیشرو بوده و مورد تائید علما و روحانیت نیز قرار گرفته است.

معاون استاندار بوشهر گفت: امیدواریم در سال جدید با داشتن روحیه معنوی و ولایتمداری در مسیر خدمتگزاری به مردم حرکت کنیم.

شنبدی افزود: در ایام نوروز نیز شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی از خدمات صورت گرفته در بوشهر هستیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول