اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان اعلام کرد

اختصاص 20 برابری اعتبارات استانی در طرح مهر ماندگار به کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: 20 برابر اعتبارات استان در قالب طرح مهر ماندگار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به استان اختصاص داده شد.

اختصاص 20 برابری اعتبارات استانی در طرح مهر ماندگار به کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی بعد‌از‌ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن دولت استانداری تشکیل شد، با اشاره به اجرای طرح‌های مهر ماندگار اظهار کرد: در قالب این طرح باید تا پایان دولت دهم تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح بیش از 40 پروژه اساسی در زمینه جاده و راه‌سازی، راه‌آهن، سامانه انتقال آب به مزارع، پتروشیمی و غیره در استان تعیین شده است که باید تا پایان خرداد‌ماه 92 به بهره‌برداری برسند.

وی اعتبار اختصاص داده شده این طرح به استان را 4 هزار و 500 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: این میزان اعتبار تقریبا 20 برابر اعتبارات استان در سال است.

استاندار کردستان یکی از مشکلات استان‌های سردسیری کشور را نامناسب بودن زمان جذب اعتبارات عنوان کرد و بیان داشت: در استانی مثل کردستان از اواخر مهرماه شاهد شروع سامانه بارشی و یخبندان هستیم و برای جلوگیری از عقب‌افتادن اجرای طرح‌ها در این فصل باید با مشکلات و سختی‌های زیادی کارها را به انجام برسانیم.

شهبازی تصویب بودجه در خردادماه را یکی از مشکلات اساسی کشور خواند و افزود: با توجه به اینکه همه مسئولان به این امر واقف‌اند باید با تدبیر، همت و تلاش مضاعف سعی بر جبران این امر کنیم.

وی برگشت اعتبارات کردستان را ظلم به مردم این استان دانست و تصریح کرد: برای جذب اعتبارات تلاش‌های فراوانی صورت می‌گیرد و مدیران استان باید در هزینه‌کرد آنها به سرعت و با دقت عمل کنند.

وی در پایان از مدیران استان خواست روزانه میزان پیشرفت پروژ‌ه‌های مربوط به این طرح را پیگیری و دنبال کنند و از فرصت به‌وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول