اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبرداد:

اختصاص 7 درصد از اعتبارات استانی به شهرستان دهگلان

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از اختصاص 7 درصد از اعتبارات امسال استان کردستان به این شهرستان خبرداد.

اختصاص 7 درصد از اعتبارات استانی به شهرستان دهگلان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی صبح امروز در مسجد جامع شهر بلبان‌آباد در دیدار با مردم، اظهار داشت: تلاش در راستای توسعه و آبادانی به ویژه در مناطق محروم از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های مسئولین این نظام مقدس اسلامی است.
وی هدف مجموعه مدیریتی استان را توسعه و آبادانی کردستان در تمام بخش‌ها به ویژه در زیرساخت‌ها دانست و گفت: در طول سال‌های اخیر کارهای خوبی در استان انجام شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
فرماندار دهگلان خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود کارهای بسیار ارزشمندی که به دلیل توجه دولت عدالت‌محور و تلاش مسئولین در دهگلان انجام شده است هنوز زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه در این شهرستان فراهم نیست.
رضایی عدم وجود جاده آسفالته، سوخت، منابع طبیعی، اماکن ورزشی و عمران شهری را از جمله مشکلات این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص این بودجه بتوانیم در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این شهرستان باشیم.
فرماندار دهگلان با تاکید بر اینکه امنیت در هر منطقه‌ای ارتباط مستقیمی با توسعه، عمران و آبادانی آن دارد، افزود: خوشبختانه با توجه به امنیت پایداری که امروزه در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی، سعی و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی و تعامل آحاد مردم در این نقطه مرزی وجود دارد، شاهد رشد همه جانبه آن در همه زمینه‌ها هستیم.
رضایی از مسئولیت‌ها به عنوان امانات و نعمات الهی نام برد و گفت: انجام درست رسالت و خدمت صادقانه و بی‌منت به خلق خدا بهترین راه نگهداری و حفظ این امانت‌های الهی است.
به گفته وی، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان یک توفیق الهی است و مسئولیت‌ها در این نظام امانتی الهی هستند که باید تلاش کنیم این امانت را به نحو احسن به انجام برسانیم.
فرماندار دهگلان در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با عزت و سربلندی روز به روز پله‌های ترقی و پیشرفت را طی می‌کند، خاطرنشان کرد:  کارهای بسیار بزرگی در راستای عمران و آبادانی و توسعه همه جانبه در سراسر کشور انجام می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول