اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

راه‌اندازی اداره‌کل فناوری اطلاعات در 14 استان کشور

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در 14 استان کشور خبر داد.

راه‌اندازی اداره‌کل فناوری اطلاعات در 14 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید شریف‌زاده ظهر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حفظ امنیت، توسعه و تحقق دولت الکترونیک تاکنون در 13 استان کشور راه‌اندازی شده که امروز در استان مرکزی به عنوان چهاردهمین استان راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی این اداره کل از کارمندان مازاد در استان تشکیل می‌شود و نیروی انسانی متخصص در این حوزه نیز با مجوز استخدامی استانداری جذب خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه شناساندن پتانسیل‌ها و اهداف این اداره کل باید از طریق رسانه‌ها به مردم معرفی شود بیان داشت: برنامه‌ها و سیاست‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از اهداف سالانه، پنج ساله و چشم‌انداز افق 1404 پیگیری و دنبال می‌شود.

شریف‌زاده خاطر نشان ساخت: با توجه به اهمیت ارتباطات توسعه و پیشرفت در حوزه مخابرات و ارتباطات در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی گفت: امروز روستاییان در سفرهای استانی دولت به دنبال آب و برق و تلفن نیستند، چیزی که آنها از دولتمردان انتظار دارند اینترنت پرسرعت است که این نشان‌دهنده لزوم پیشرفت در این بخش است.

معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: دنیای الکترونیک به سرعت در حال پیشرفت است  که باید در کشور به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

شریف‌زاده خاطر نشان ساخت: خوشبختانه هم‌اکنون در این وزارتخانه بودجه مورد نیاز و اعتبارات به صورت مناسب تامین شده و هیچگونه کمبودی در این راستا وجود ندارد.

وی بر ضرورت روان‌سازی و تسهیل در انجام امور توسط بخش خصوصی در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی تاکید کرد.

عبدالله مهدی‌قلی مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: یکی از دغدغه‌های دولت ارائه خدمات آنلاین به مردم است که در منویات مقام معظم رهبری نیز این مهم مورد تاکید قرار گرفته است.

در این مراسم مصطفی برفره به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول