اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی وزارت ارتباطات:

امنیت شبکه‌های اینترنتی کشور تأمین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امنیت شبکه‌های اینترنتی و فراهم کردن زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در سطح کشور از طریق راه‌اندازی ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین می‌شود.

امنیت شبکه‌های اینترنتی کشور تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل دفتر هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی با اشاره به افتتاح این اداره کل اظهار داشت: این اداره کل با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌های ICT کشور و انسجام واحدهای درون سازمانیICT و تشریع در خدمت‌رسانی به مردم تأسیس و مدیرکل آن نماینده وزارت متبوع در استان است.

عبدالله مهدی قلی ادامه داد: از اهم فعالیت‌های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی می‌توان به توسعه دولت الکترونیک در مناطق محروم، ایجاد دفاتر پیشخوان دولت برای ارائه آسان‌تر خدمات و ارائه تلفن ثابت اشاره کرد.

وی ایجاد و هماهنگی بین واحدهای درون سازمانیICT مانند زیرساخت اپراتورهای خصوصی شرکت مخابرات و فناوری اطلاعات را از دیگر وظایف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری هم‌افزایی به منظور خدمت‌رسانی سریع به مردم در زمینه‌های تولید، عرضه و مصرف را یکی دیگر از وظایف این سازمان برشمرد.

مهدی قلی ایجاد دفتر روستایی، ترویج فرهنگ استفاده از ایمیل داخلی، دسترسی ایمن به پروژه‌های امنیتی در سطح استان و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های حوزه ICT استان را از دیگر وظایف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌‌جنوبی دانست.

وی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی در بستر توسعه فیبر نوری نمونه‌ترین استان در سطح کشور است، ادامه داد: افتتاح این دفاتر در استان‌ها مقدمه‌ای برای حمایت از تولید و سرمایه است.

مدیرکل دفتر هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری یادآور شد: همچنین دستیابی به شاخص‌های برنامه پنجم توسعه و افق 1404 در برنامه‌های سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

در این مراسم علی دلگیر به‌عنوان نخستین مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات خراسان‌جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول