اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری:

تکلیف سرمربی فوتسال راه ساری هفته آینده مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: تکلیف سرمربی تیم هفته آینده مشخص می‌شود که گزینه نخست تیم علیرضا رعدی سرمربی سابق تیم است.

تکلیف سرمربی فوتسال راه ساری هفته آینده مشخص می‌شود

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تا برگزاری فصل جدید لیگ برتر تنها یک ماه فرصت باقی است که باید هرچه سریع‌تر تیم به میزان آمادگی بدنی خود برسد.

وی گفت: با توجه به فرصت باقی مانده تا زمان مسابقات باید نهایت استفاده برای آمادگی بیشتر بازیکنان از سوی مربیان صورت گیرد.

مدیرعامل راه ساری درباره سرمربی این تیم تصریح کرد: با توجه به شناخت و تجربه مربیگری که علیرضا رعدی در تیم راه ساری دارد، وی از گزینه اصلی هدایت این تیم محسوب می‌شود.

نجاریان افزود: در حال حاضر علیرضا رعدی به عنوان مدرس در عراق به سر می‌برد که اگر بنا به دلایلی رعدی هدایت تیم راه ساری را نپذیرد به طور یقین با یک مربی غیربومی خوب و باتجربه فوتسال کشور وارد مذاکره خواهیم شد.

* آغاز تمرینات تیم راه ساری

وی از آغاز تمرینات تیم راه ساری برای شرکت در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: برای آمادگی بیشتر بازیکنان تمرینات تیم از فردا در غیاب سرمربی با حضور مربیان از سر گرفته می‌شود.

مدیرعامل راه ساری همچنین از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دیروز با حضور مسئولان و نماینده باشگاه‌ها در فدراسیون برگزار شد.

نجاریان گفت: هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم از پنجم مرداد آغاز می‌شود که در بازی اول این رقابت‌ها تیم راه ساری میزبان شهرداری ساوه است.

* راه ساری از تیم‌های قدیمی فوتسال کشور

وی همچنین اظهار داشت: راه ساری به ترتیب تا هفته چهارم به دیدار تیم‌های فولاد ماهان سپاهان اصفهان، فولاد گستر تبریز، فرش آرا مشهد و دبیری تبریز خواهد رفت.

مدیرعامل راه ساری بیان داشت: اسکلت و ترکیب تیم همان بازیکنان سال گذشته هستند که در کنار این بازیکنان چند بازیکن جوان و جویای نام در این فصل در ترکیب تیم راه ساری اضافه خواهند شد.

نجاریان گفت: راه ساری از تیم‌های باسابقه و قدیمی فوتسال کشور است که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان سیاسی و ورزشی استان و شهرستان دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مسئولان راه ساری با بازیکنان کاملا بومی و جوان هم می‌تواند مدعی لیگ و جزو شش تیم بالای جدول باشد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول