اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آستارا:

آستارا نیازمند توجه ویژه مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده آستارا با بیان اینکه آستارا فرزند ناتنی گیلان محسوب می‌شود، گفت: آستارا نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

آستارا نیازمند توجه ویژه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: آنچه که می‌تواند کشوری را به سوی تعالی و پیشرفت رهسپار کند وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم است.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه پرهیز از اختلافات و دوری از رفتارهای تنش‌زا در بین مسئولان موجب تعالی و رشد کشور می‌شود، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و باید با دقت به امور مردم رسیدگی شده و خدمات لازم به مردم ارائه شود.

وی، مردمی بودن مسئولان را لازمه وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: مسئولان باید با تمام وجود پذیرای مردم باشند و با دقت و تنها برای رضای خداوند مشکلات آنان را برطرف کنند.

نعیمی، با اشاره به اینکه خداوند ناظر بر اعمال انسان‌ها است، تصریح کرد: مسئولانی که کار می‌کنند با آنهایی که در دل کار نیستند نمی‌توانند از نظر عملکرد با هم یکسان باشند و لازم است مسئولان با جان و دل برای خدمت به مردم قرار گیرند.

وی، با بیان اینکه مسئولان نسبت به ارباب رجوع با گشاده‌رویی برخورد کنند، گفت: مسئولان باید به گونه‌ای با مردم برخورد کنند که ذره‌ای ناراحتی را در دل آنها به وجود نیاورند زیرا ما خدمتگزار مردم هستیم.

* آستارا فرزند ناتنی گیلان است

نماینده مردم آستارا در مجلس، با انتقاد از اینکه نگاه ویژه‌ای بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به شهرستان آستارا نشده است، یاد آور شد: آستارا فرزند ناتنی گیلان شده است و دلیل این وضعیت را باید بررسی کنیم که آیا این بی‌توجهی به خاطر دوری مسافت با مرکز استان است یا ناتوانی مسئولان، که امیدواریم این مسائل برطرف شود.

وی، خطاب به مدیران کل و مسئولان استانی، گفت: اگر استان گیلان 13 فرزند داشته است و تمام فرزندان آن به جز یک فرزند از امکانات و توسعه محروم شده باشد برای استان افت محسوب می‌شود.

نعیمی ادامه داد: آیا مسئولان استانی فکر نمی‌کنند که بی‌توجهی به یکی از فرزندان موجب ناخشنودی و نارضایتی می‌شود بنابراین لازم است که تمام شهرستان‌های استان که فرزندان گیلان محسوب می‌شوند به طور یکسان مورد توجه قرار گیرند.

وی در ادامه خطاب به مسئولان شهرستانی، خواستار توجه ویژه به تکریم مسافران و گردشگران خارجی و داخلی در آستارا شد و ابراز کرد: با توجه به اینکه آستارا شهرستانی توریستی و گردشگری است و ازدحام مسافران در ایام تعطیلات بیشتر احساس می‌شود بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که همه آنها از این شهرستان راضی به دیار خود برگردند.

نماینده آستارا در مجلس، خواستار برخورد مناسب مسئولان ذی‌ربط با مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان شد و ابراز کرد: ورود تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به این شهرستان نعمت بزرگی است که باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و با مدیریت صحیح و منطقی در بحث توسعه گردشگری آمار ورود گردشگران را افزایش دهیم که افتخاری برای ما محسوب می‌شود.

* لزوم برخورد با کارخانه تولید شن و ماسه در مرز آستارا

وی، با بیان اینکه قدم زدن و عکسبرداری در خط صفر مرزی ممنوع است، افزود: چگونه است که واحد تولیدی شن و ماسه در مرز مشترک ایران با جمهوری آذربایجان فعالیت می‌کند که نقش مهمی در تخریب زیست‌محیطی دارد.

نعیمی، ادامه داد: باید طبق قانون با واحد تولیدی شن و ماسه که موجب تخریب محیط زیست می‌شود هر چه سریع‌تر برخورد شود ضمن اینکه ما مخالف اشتغال و تولید نیستیم بلکه فصل‌الخطاب ما قانون است.

*سفر دوره چهارم هیئت دولت به گیلان

فرماندار آستارا نیز در جلسه مذکور با بیان فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری، همدلی، وحدت، توکل بر خدا و خدمت صادقانه و خالصانه را از عوامل اصلی موفقیت و پیشرفت عنوان کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری برای مسئولان نصیحت و برای مسئولان دستور‌العمل است که باید اجرایی شود.

کیوان اسدپور، با بیان اینکه وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان سر لوحه مسئولان است، افزود: همدلی و تعامل به معنای همسان بودن افکار و ایده‌ها نیست بلکه با ایجاد وحدت و اظهار نظرهای مختلف به یک تصمیم منطقی و صحیح می‌رسیم که این وحدت رویه موجب تعالی کشور می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه دولت خدمتگزار همچنان با قدرت و انرژی مضاعف به خدمت به کشور و مردم غیور ایران اسلامی پیشتاز است، تصریح کرد: مسئولان دولت نهم و دهم با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبر فرزانه انقلاب سعی می‌کند با تلاش شبانه‌روزی خود رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران اسلامی را فراهم آورد و در این راه با جان و دل آماده خدمتگزاری به کشور و مردم است.

فرماندار آستارا، با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و آمادگی کامل ستاد تسهیلات مسافران در این شهرستان، اذعان کرد: شهرستان آستارا آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران را دارد و تمام امکانات شهرستان برای خدمت به این عزیزان کاملا بسیج شده است.

وی، با بیان اینکه با ورود تعداد زیادی از مسافران و گردشگران ناهنجاری‌های اجتماعی در برخی موارد مشاهده می‌شود، بر ضرورت برخورد مسئولان انتظامی با این ناهنجاری‌ها تاکید کرد.

این مسئول، درباره سفر دوره چهارم هیئت دولت در آینده نزدیک به گیلان، یادآور شد: دوره چهارم سفر رئیس جمهور و دولتمردان تصمیم بر این است که هیچ برنامه جدیدی مصوب نشود به جز در موارد خاص که البته تصمیم دولت خدمتگزار در این سفر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و پیگیری مصوبات قبلی است.

وی، از افتتاح فاز نخست بندر آستارا در هفته دولت امسال خبر داد و متذکر شد: امیدواریم با همت مسئولان تا پایان سال بیمارستان 100 تختخوابی آستارا نیز افتتاح شود.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول