اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا:

2 محموله غیرمجاز مرغ در آستارا توقیف شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از کشف 2 محموله غیرمجاز مرغ در این شهرستان خبر داد.

2 محموله غیرمجاز مرغ در آستارا توقیف شدند

نادر خورسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به توقیف دو محموله مرغ در این شهرستان، اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی در حین کنترل خودروهای عبوری به صورت جداگانه به دو دستگاه خودرو که در مسیر آستارا به اردبیل در حرکت بودند مشکوک شدند و دستور توقف صادر کردند.

وی، با بیان اینکه پس از توقف خودرو بازرسی از آنها انجام شد، افزود: از این خودروها تعداد یک‌هزار و 819 قطعه مرغ کشتاری فاقد هرگونه مجوز قانونی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

این مسئول، درباره تشکیل پرونده قضایی برای مالکان خودرهای بازداشتی، ابراز کرد: تمام مرغ‌های کشف شده با هماهنگی مقام‌های قضایی تحویل نخستین کشتارگاه گیلان شد.

وی در ادامه از توقیف 30 دستگاه خودروی سواری به دلیل ایجاد آلودگی صوتی خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در هفته گذشته با تعداد 977 فقره تخلف رانندگی اعمال قانون شدند که از این تعداد 99 مورد آن تخلف حادثه‌ساز بوده است.

خورسند اضافه کرد: در این راستا تعداد 87 دستگاه موتورسیکلت و 30 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین ایجاد آلودگی صوتی توقیف شدند.

وی، با اشاره به عوامل ارتقای دانش اجتماعی و پیشگیری از سرقت مغازه‌ها، یادآور شد: اغلب مالکان صنوف برابر عرف متداول در بازار هنگام ظهر برای اقامه نماز و یا استراحت و صرف ناهار تنها به بستن درب شیشه‌ای سکوریت اکتفا می‌کنند که این امر به لحاظ امنیتی مطلوب نیست.

فرمانده انتظامی آستارا با تاکید بر اینکه صاحبان صنوف باید در صورت ترک محل کار، قرار دادن حفاظ‌های فلزی و زدن قفل را فراموش نکنند، خاطرنشان کرد: این اقدام زمینه‌های لازم را برای سارقان در سرقت از این مغازه‌ها تا حدود بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول