اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تخریب محیط زیست

معدن شن و ماسه آستارا پلمب شد

خبرگزاری فارس: رئیس محیط زیست آستارا گفت: به دلیل آلودگی زیست محیطی یکی از معادن شن و ماسه آستارا با دستور قضایی پلمب شد.

معدن شن و ماسه آستارا پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ساسان اکبری‌پور عصر امروز در جریان پلمب معدن مذکور اظهار کرد: این معدن به دلیل عدم کارآیی مناسب سیستم خروجی پساب واحد، پس از صدور چندین اخطاریه و به دلیل برطرف نشدن مشکل زیست محیطی با اخذ دستور مقام‌های قضایی پلمب شد.

وی با بیان اینکه این واحد تا برطرف شدن مشکلات زیست‌محیطی موجود همچنان پلمب باقی می‌ماند، افزود: برای رفع پلمب این واحد معدنی باید مشکلات زیست‌محیطی از طرف مدیران معدن برطرف شود و پس از بازدید کارشناسان زیست‌محیطی استان و تایید آنها می‌توان نسبت به رفع پلمب اقدام کرد.

رئیس محیط زیست آستارا با قدردانی از همکاری مسئولان ذی‌ربط در این زمینه، تصریح کرد: سازمان محیط زیست با هدف حفظ و بقای محیط زیست برای آیندگان با قدرت و بدون هیچ‌گونه اغماض و مطابق با قانون با عوامل تخریب کنندگان محیط زیست به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش فارس، پلمب واحد معدنی مذکور که در تولید و تهیه شن و ماسه فعالیت می‌کرد و به دلیل عدم کارآیی مناسب سیستم خروجی پساب مشکلاتی را برای محیط زیست به وجود آورده بود موجب مسرت دوستداران طبیعت و محیط زیست آستارا شده است.

آستارا دارای 40 کیلومتر مرز زمینی با جمهوری آذربایجان است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول