اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

کشاورزی آستارا تسهیلات ویژه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا از پرداخت تسهیلات ویژه برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

کشاورزی آستارا تسهیلات ویژه می‌گیرد

کیوان اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی و استفاده از قابلیت‌ها و توانمندی‌های این بخش در کشور مانند طرح مسکن مهر از اقدام‌های اساسی و مورد تاکید دولت خدمتگزار است.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم برای افزایش تولیدات کشاورزی و موضوع اشتغال و توسعه کشاورزی اقدام‌های بسیار خوبی انجام داده افزود: افزایش تولید در بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی موجب ایجاد اشتغال پایدار شده و به شکوفایی اقتصاد کشور منجر می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت خدمتگزار حمایت ویژه‌ای را از فعالان بخش کشاورزی دارد تصریح کرد: اگر از تمام ظرفیت‌های موجود در حوزه کشاورزی استفاده کنیم بدون تردید در بخش کشاورزی حرف‌های زیادی در دنیا خواهیم داشت.

اسدپور خاطر نشان کرد: دولت با سرلوحه قرار دادن شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، برنامه‌های بسیار خوبی برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار دارد.

فرماندار آستارا ابراز داشت: گیلان از ظرفیت بالایی در زمینه توسعه کشاورزی برخوردار است که امیدواریم دولت در این برنامه اساسی و بزرگ مانند دیگر برنامه‌های اجرایی موفق و سربلند باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 20 هکتار اراضی کشاورزی آستارا توسط کمیته استعدادیابی شناسایی شده یادآور شد: این اراضی به واجدین شرایط در بخش کشاورزی برای اجرای طرح‌های کشاورزی طبق ضوابط و قانون مشخص واگذار می‌شود.

وی تسهیلات مصوب کارگروه توسعه کشاورزی به متقاضیان زمین برای ایجاد طرح‌های کشاورزی را 5 میلیارد و 450 میلیون ریال عنوان کرد و اذعان داشت: آستارا از توانمندی‌های بسیار بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است که امیدواریم با حمایت‌های ویژه دولت در این بخش بتوانیم اشتغال پایدار را ایجاد کرده و تولیدات کشاورزی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول