اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

وضعیت سینما دریای آستارا مشخص شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خواستار رسیدگی به وضعیت سینما دریای آستارا از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد.

وضعیت سینما دریای آستارا مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و خانواده گیلان با اشاره به وضعیت اجتماعی شهرستان مرزی آستارا اظهار کرد: آستارا از جایگاه فرهنگی ویژه‌ای برخوردار است.

وی بر توجه ویژه دستگاه‌های فرهنگی به منظور اجرای برنامه‌های نمایشگاه حجاب و عفاف، نمایشگاه کتاب و فعال کردن هیئت‌های مذهبی برای جذب مخاطبان و اقشار مختلف مردم تاکید کرد و افزود: بخشی‌نگری به مسائل فرهنگی به جامعه آسیب می‌رساند.

پورعزیزی با بیان اینکه رسوب برنامه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در حوزه اجتماعی جاری می‌شود، تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی نیازمند توجه ویژه هستند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خواستار تقویت و راه‌اندازی شبکه باران در آستارا شد و بیان کرد: فرمانداری آستارا با همکاری دستگاه‌های اجرایی وضعیت فرهنگی و اجتماعی این شهرستان را بررسی کرده و راهکارهای لازم به منظور برطرف کردن آسیب‌ها به کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و خانواده گیلان ارائه کند.

وی تشکیل کلاس‌های اخلاق برای کارکنان دستگاه‌های دولتی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی را موثر خواند و ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی گیلان مسیرهای اصلی کوهپیمایی در استان را شناسایی کرده و تمهیدات لازم برای اجرایی برنامه‌های فرهنگی در آنها را ارائه کنند.

پورعزیزی با تاکید بر اختصاص اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در آستارا، گفت: نمایشگاه دایمی عرضه محصولات فرهنگی در آستارا با همکاری دستگاه‌های فرهنگی باید دایر شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان تقویت کانون‌های مذهبی و فرهنگی در مساجد را تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان وضعیت سینما دریای آستارا را بررسی کرده و مستندی از وضعیت این سینما به همراه راهکارهای لازم در مورد معضل موجود به اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان ارائه کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول