اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

90 درصد پیروزی‌های جنگ تحمیلی بعد از بنی‌صدر به دست آمد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: بیش از 90 درصد پیروزی‌های ایران در جنگ هشت ساله با عراق، پس از بنی‌صدر به دست آمد.

90 درصد پیروزی‌های جنگ تحمیلی بعد از بنی‌صدر به دست آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مارانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته پاسدار و برنامه‌های مد‌نظر سپاه هرمزگان برای این هفته اظهار داشت: نام گذاری هفته پاسدار به ‌جا و شایسته است چرا که این هفته و مناسبت یادآور دلاور‌مردی‌های رزمندگان و پاسدارانی است که جانانه از اسلام و کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به عناوین انتخاب شده برای نام‌های هفته پاسدار افزود: «سپاه، توانمندی‌ها و دستاوردها»، «سپاه، بصیرت و آینده‌نگری»، «سپاه، تحول، انعطاف‌پذیری، کار و تولید ملی»، «سپاه، ایثار، شهادت و دفاع مقدس»، «سپاه، شهادت، دفاع مقدس»، «سپاه، مقابله با تهدیدات خارجی و داخلی»، «سپاه تبعیت‌پذیری، ولایت‌مداری» و «سپاه، قرآن، معنویت و شایستگی‌های پاسداری» نام روزهای هفته پاسدار است.

فرمانده سپاه هرمزگان اضافه کرد: براساس عناوین یاد شده سپاه هرمزگان در سراسر استان برنامه‌های متعددی را در هفته پاسدار با همکاری و هماهنگی تمام بخش‌ها در نظر گرفته است.

مارانی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ورزشی سپاه هرمزگان طی هفته مذکور اضافه کرد: دیدار و تکریم از خانواده‌ شهدا، دیدار با ائمه جمعه سراسر استان و نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، اجرای برنامه‌های مرتبط با گرامیداشت پاسدار و پاسداری، مراسم مذهبی و سایر برنامه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های هفته پاسدار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، سپاه همواره در بخش‌های مختلفی چه در حوزه دفاعی و چه در حوزه‌های عمرانی در خدمت توسعه و اقتدار کشور بوده است، گفت: در هفته مذکور بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی به ویژه در مبحث سیستم‌های آبیاری تحت فشار، خانه‌های عالم، مساجد روستایی و پروژه‌هایی این چنینی نیز مدنظر است.

مارانی که دارای بیش از هشت سال سابقه حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی است، گفت: تا قبل از اینکه نفاق بنی‌صدر برای همه آشکار شود، وی با نظریه نادرست جنگی خود که مبنی بر "دادن زمین در ازای خرید زمان" بود، خسارات قابل تاملی را بر جبهه‌ها و نظام وارد آورد.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد پیروزی‌های ایران در جنگ تحمیلی پس از عزل بنی‌صدر به دست آمد، افزود: همگان دیدند که پس از بسیج مردمی در عملیات‌های بیت‌المقدس رزمندگان ایرانی در قالب ساماندهی شده سپاه و بسیج از چه توانایی‌هایی برخوردارند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول