اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال

صبای قم حریف گیتی‌پسند شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال حریف تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان قهرمان لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور شد.

صبای قم حریف گیتی‌پسند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از قرعه‌کشی در خرداد ماه و اعلام برنامه دیدارهای هفته نخست از سوی سازمان لیگ کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، از روز پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود.

بر اساس برنامه مشخص شده در آیین قرعه‌کشی لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور، تیم فوتسال صبای قم در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فصل جدید به مصاف تیم مطرح و مدعی صنایع گیتی‌پسند اصفهان خواهد رفت. 

نماینده فوتسال استان قم در حالی روز پنجم مرداد ماه در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با صنایع گیتی‌پسند اصفهان دیدار می‌کند که این روزها در مهلت نقل‌ و انتقالات لیگ برتر فوتسال به دنبال جذب مهره‌های کارآمد است.

در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، اتفاق عجیب در خصوص تیم فوتسال صبای قم یکی از 16 تیم حاضر در لیگ چهاردهم، این است که صبا هنوز کادر فنی مشخصی ندارد و تمرینات خود را نیز آغاز نکرده است.

این در حالی است که امسال بر خلاف سال گذشته قرار بود بازی‌های فصل آینده لیگ برتر باشگاه‌های ایران از روز دهم مرداد ماه آغاز شود و به دلایل نامشخصی این زمان یک ماه به تعویق افتاد، از به تاخیر افتادن لیگ برتر هم خبری نیست و مهلت ارسال مدارک تیم‌های شرکت‌کننده در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز تمدید نمی‌شود.

بر اساس تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شرکت 16 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا قهرمان برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا معرفی شود.

بدین ‌ترتیب تیم‌های فوتسال ملی و حفاری ایران، فرش آراء مشهد، میثاق تهران، صنایع گیتی‌پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک، پرسپولیس تهران، لبنیات ارژن فارس، فولاد ماهان سپاهان، فیروز صفه اصفهان، راه ساری، صبای قم، شهرداری ساوه، دبیری تبریز، گاز خوزستان، شهرداری تبریز و گسترش فولاد تبریز در لیگ جدید در مدت 30 هفته به مصاف یکدیگر می‌روند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی از روز پنجم مرداد ماه آغاز می‌شود که در لیگ سیزدهم تیم تازه وارد صنایع گیتی‌پسند اصفهان که با خرید امتیاز تیم صدرای شیراز گام به لیگ برتر گذاشته بود با جنجال و شایعات فراوان در خصوص تبانی این تیم در هفته پایانی با تیم فوتسال پرسپولیس تهران، در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کرد و جام را به اصفهان برد.

این در حالی است که در لیگ دوازدهم تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گوی سبقت را از سایر رقبای مدعی ربود و قهرمان شد، اما در دو فصل قبل از آن تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

در ادوار گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال، تیم فوتسال ارم‌کیش در 9 دوره متوالی نماینده فوتسال استان قم بود اما با تغییراتی که در کادر مدیریتی این تیم صورت گرفت، در لیگ‌های گذشته نماینده قم با نام کیش ایر و تربیت‌بدنی نیز به میدان رفته است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول