اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فارسان:

جمهوری اسلامی با هیچ تهدید و فشاری عقب نخواهد نشست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فارسان گفت: ایران اسلامی هم‌اکنون در صدر مسائل اقتصادی و سیاسی منطقه قرار دارد و به هیچ خواسته و تهدید خارج از منطق دنیای استکبار و استبداد شرق و غرب تن نداده و نمی‎دهد.

جمهوری اسلامی با هیچ تهدید و فشاری عقب نخواهد نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعد از ظهر امروز در دیدار کارکنان سپاه این شهرستان با امام جمعه فارسان که به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار صورت گرفت، با گرامیداشت اعیاد بزرگ بعثت و شعبانیه و هفته پاسدار از پاسدار به عنوان فردی بصیر، متدین، انقلابی و آگاه به زمان نام برد و اظهار داشت: کارکنان سپاه در اقصی نقاط ایران اسلامی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب و در دورترین مناطق در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله، رضای خداوند تبارک و تعالی را مد نظر خود قرار داده‌اند و در این مسیر به همت خداوند متعال همیشه پیروز هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص قرار گرفتن ایران در شرایط و وضعیت مناسب همچون وضعیت بدر و خیبر در صدر اسلام افزود: ایران اسلامی در مسائل اقتصادی و سیاسی در صدر قرار گرفته است و پذیرفتن هرگونه خواسته‌های دنیای استکبار و استبداد شرق و غرب و عقب‎نشینی در مسائل هسته‌ای برخلاف آموزه‎های دینی و مکتبی تشیع است.

سعیدی هشت سال دفاع مقدس را نمونه بارز رشادت، ایثار و از خودگذشتگی پاسداران عنوان کرد و گفت: سختی و پیچیدگی عملیات‌ها هرگز نتوانست بر اعتقاد راسخ و استوار پاسداران اسلام خللی وارد کند.

وی ادامه داد: کشور عزت‌مند ایران اسلامی به واسطه برخورداری از فرزندانی پاک و انقلابی همچون پاسداران بارها و بارها نشان داده که در مقابل ظلم ظالم و مستبدین سکوت نخواهد کرد و هیچ تهدید و فشاری را نیز در این راه برنمی‎تابد.

فرمانده سپاه فارسان همچنین در این دیدار به به اجرای طرح شایستگی‎های پاسداری در سپاه این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح که سال گذشته به منظور اجرا و الگوگیری به تمام سطوح سپاه ابلاغ شد، بهترین و کامل‌ترین منبع در راستای ارتقای بینش و تعالی یک پاسدار منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری از قشر پاسدار است.

وی اضافه کرد: شاخص‎ها و معرفه‌ها در شایستگی‎ها، کلید طلایی برای رسیدن به گنج و مخزن قرب الهی است که با بهره‌برداری از سجایایی همچون خودباوری، تدین، صبر، تقوا و کسب روزی حلال و پاکیزه می‌توان ثابت قدم در راه رضای خداوند تبارک و تعالی گام برداشت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول