اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد ارتش ‌در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:

نیروهای مسلح در مقابل هر نوع تهدیدی ‌در سریع‌ترین زمان بهترین پاسخ را می‌دهند‌

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای مسلح ایران‌ برای دفاع از زمین، هوا و دریا آمادگی کامل دارند و در مقابل هر نوع تهدیدی در سریع‌ترین زمان بهترین پاسخ را می‌دهند.

نیروهای مسلح در مقابل هر نوع تهدیدی ‌در سریع‌ترین زمان بهترین پاسخ را می‌دهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرنظام اکبری عصر امروز در رزمایش بیت‌المقدس با بیان اینکه همه ساله به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، یک رزمایش در منطقه نصرآباد اصفهان برگزار می‌شود، افزود: در این رزمایش نیروهای زمینی، هوایی، پدافند، هوانیروز و سایر یگان‌های ارتش حضور دارند.

وی اظهار داشت: این رزمایش به صورت دو طرفه در قالب نیروهای خودی و دشمن برگزار شده است و نیروها در مقابل یکدیگر برنامه‌ریزی کرده و نبردی را آغاز کردند تا آمادگی کامل را به دست آورند.

ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه هر تهدیدی علیه نظام اسلامی به بهترین شکل دفاع می‌شود، تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی برای دفاع از زمین، هوا و دریا آمادگی کامل دارند و در مقابل هر نوع تهدیدی در سریع‌ترین زمان بهترین پاسخ را می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش برنامه‌ها طبق زمان‌بندی اجرا شد و هیچ گونه حادثه‌ای به وجود نیامد، بیان داشت: برگزاری موفق این مرحله رزمایش نشان از بالاترین کیفیت آموزش‌های نیروهای ارتشی داشت و مهم‌ترین اهداف آموزشی و عملیاتی مورد نظر در آن اجرا شد.

اکبری در ارتباط با تغییرات رزمایش بیت‌المقدس امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: در این دوره از رزمایش بیت‌المقدس، حرکات و تغییرات جدیدی به صورت کلی و جزیی وجود داشت و به پدافند هم‌سطح بیشتر توجه شده بود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول