اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

دانشگاه‌ مهم‌ترین سنگر در مقابل تهدیدات دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان دانشگاه‌ها و مراکز علمی را مهم‌ترین سنگر مقابله با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد.

دانشگاه‌ مهم‌ترین سنگر در مقابل تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان در دیدار با دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب با هر ترفندی قصد رخنه بر کشورمان را دارند که دانشگاه‌ها و مراکز علمی می‌توانند به عنوان مهم‌ترین عرصه و سنگر برای مقابله با این تهاجمات باشند.

وی افزود: دشمنان در خارج از کشور بر آن هستند تا مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دل‌سرد کنند، غافل از اینکه مردم همواره پشتیبان نظام بوده و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

چناریان ابراز داشت: برای جلوگیری از هر گونه رخنه و خلل در شاکله نظام باید دانشمندان، علما، فضلا، اصحاب رسانه، دانشجویان، اساتید و مردم در کنار هم و همراه حاکمیت باشند، چرا که دشمنان و مخالفان با جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توان، علوم، فنون، تجهیزات، و راه‌اندازی سایت‌ها، کتابخانه‌های الکترونیکی و سایر ابزارها در حال جنگ فرهنگی با ما هستند.

فرمانده انتظامی کرمان تصریح کرد: پلیس وظیفه تامین نظم و امنیت جامعه و آرامش و آسایش شهروندان در اقصا نقاط کشورمان را برعهده دارد که باید برای عملیاتی کردن مأموریت‌های خود به علت تنوع و پیچیدگی جرایم، ناهنجاری‌های اجتماعی، مشکلات و مسایل سیاسی، درون و برون مرزی از ساز و کار و راه حل‌های گوناگونی استفاده کنند که برای نیل به این منظور همواره نیازمند حمایت و پشتیبانی اقشار مختلف جامعه است.

چناریان بیان داشت: پلیس درصدد است با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت، نیازمندی‌های آموزشی، تجهیزاتی، فنی، تخصصی و انسانی خود را در حداقل زمان ممکن تامین کنند تا در امر ارائه خدمات به شهروندان و تأمین نظم و امنیت که اساسی‌ترین رسالت ناجا است، اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: همکاران ما در فرماندهی انتظامی استان تمام تلاش خودشان را به کار گرفته‌اند تا با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در تأمین نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم بیش از پیش کوشا باشند.

به گزارش فارس، در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ با حضور تعدادی از اساتید و دانشجویان و فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول