اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

تمرینات کلاسیک گل‌محمدی برای بازیکنان صبا

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: گل‌محمدی تمرینات خوب، کلاسیک و پیشرفته‌ای را برای افزایش میزان آمادگی تیم در تمرینات اجرا می‌کند.

تمرینات کلاسیک گل‌محمدی برای بازیکنان صبا

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با ابراز رضایت از پیشرفت مراحل آماده‌سازی این تیم در آستانه لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور اظهار کرد: زمان ما برای آغاز لیگ در حدود یک ماه است و سعی خواهیم کرد از این فرصت برای تشکیل یک تیم قوی و منسجم برای فصل جدید لیگ برتر بهترین بهره را ببریم.

وی ادامه داد: تمرینات ما در اردوی آماده‌سازی اردبیل از روز بیست و پنجم خرداد ماه آغاز شده است و خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی بر تمرینات حاکم است و از کادر فنی گرفته تا بازیکنان همگی با روحیه و انگیزه بالا به کار آماده‌سازی تیم می‌پردازند.

مربی تیم فوتبال صبای قم با تمجید از تفکرات یحیی گل‌محمدی سرمربی صبای قم در راه آماده‌سازی تیم صبای قم برای لیگ دوازدهم تصریح کرد: به واقع باید بگویم که گل‌محمدی تمرینات خوب، کلاسیک و پیشرفته‌ای را برای افزایش میزان آمادگی تیم در تمرینات اجرا می‌کند.

وی یادآور شد: دروازه‌بان‌های تیم صبای قم نیز در اردوی آماده‌سازی اردبیل زیر نظر رضا محتشم با جدیت مشغول تمرین هستند و در مجموع فکر می‌کنم یکی از بهترین مراحل را برای تقویت تیم به منظور تشکیل صبایی قدرتمند در لیگ دوازدهم سپری می‌کنیم.

بختیاری‌زاده ابراز کرد: وضعیت تیم در اردوی اردبیل بسیار خوب است و این مهم را با اطمینان بیان می‌کنم که در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به مراتب قوی‌تر و بهتر از لیگ یازدهم خواهیم بود.

وی در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در راه کسب آمادگی لازم برای لیگ دوازدهم اشاره کرد و بیان داشت: اردوی تدارکاتی تیم در اردبیل تا پایان روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه ادامه خواهد داشت و روز پنجشنبه اول تیر ماه از اردبیل باز خواهیم گشت.

مربی تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: بعد از بازگشت از اردبیل، بازیکنان به استراحتی کوتاه می‌روند و مجددا تمرینات تیم از روز سوم تیرماه در مجموعه ورزشی شهید قیانوری از سر گرفته می‌شو‌د تا آماده سفر به ترکیه و برگزاری دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم در آستانه لیگ دوازدهم شویم که به احتمال فراوان سفر به ترکیه در دهه اول تیرماه انجام خواهد شد.

تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی و مربیگری ناصر بختیاری‌زاده، سید مجتبی حسینی و رضا محتشم به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها گام به رقابت با حریفان خواهد گذاشت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول