اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم خبر داد

راه‌اندازی کتابخانه سیار در بخش‌های مختلف قم

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان روستاها و بخش‌های مختلف استان کتابخانه سیار در بخش مرکزی و روستای کهک راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی کتابخانه سیار در بخش‌های مختلف قم

محمد مخلصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در حال حاضر 9 مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهر فعال بوده و یک کتابخانه پستی نیز کتاب‌های مورد نیاز کودکان 6 تا 16 سال را به مناطق روستایی ارسال می‌کند.

وی افزود: این مراکز در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌های متنوعی از جمله جشنواره رضوی،‌ اردوی مشترک کانون پرورش فکری با اعضای نوجوان وابسته به حزب‌الله،‌ همایش انتظار، ایجاد کارگاه‌های تخصصی انیمیشن،‌ سفال و نقاشی ‌برای مخاطبین و علاقه‌مندان و... برگزار کردند که از جمله برنامه‌های اوقات فراغت در کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان قم خواهد بود.

مخلصی ادامه داد: مهم‌ترین سیاست‌های این مرکز افزایش سطح مطالعه اعضا، آشنایی با کتاب و کتابخوانی، کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، افزایش بینش و آگاهی بخشی به اولیا و مربیان در خصوص رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اظهار کرد: تهیه و انتشار محصولات سمعی و بصری، تدارک و تهیه وسایل کلاس‌های آموزشی، تولید، خرید، توزیع، نمایش و فروش فیلم‌های مخصوص کودکان و نوجوانان و ایجاد کتابخانه‌های سیار و پستی برای عرضه کتاب در روستاها و مناطق محروم از جمله برنامه‌های کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان استان قم است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های کانون زبان ایران خاطر نشان کرد: کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در پنج رشته زبان انگلیسی،‌ فرانسوی، ‌اسپانیایی، آلمانی و عربی برای علاقه‌مندان نوجوان و بزرگسال کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند.

مخلصی از راه‌اندازی دو کتابخانه سیار در بخش‌های استان خبر داد و گفت: این کتابخانه‌ها در روستاهای بخش کهک و مرکزی فعال است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم تصریح کرد: همچنین کتابخانه سیار در سه بخش جعفرآباد، خلجستان و سلفچگان به منظور عرضه محصولات کانون در سال جاری ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول