اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خبر داد

16 تیر آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در هفتمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر 16 تیرماه اعلام شد.

16 تیر آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، یاسر نصرتی اظهار کرد: تعاونی‌هایی که تمایل به حضور در این جشنواره را دارند باید تا تاریخ 16 تیرماه به سایت www.7tbt.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: تعاونی برتر به تعاونی گفته می‌شود که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتب و اختصاصی خاص هر گرایش، در رشته فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم رشته و نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی از وضعیت مطلوب و چشمگیرتری نسبت به سایرین برخوردار باشد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خاطرنشان کرد: امید است تعاونی‌های استان همدان با حضور در این جشنواره، توانایی‌های بالقوه بخش تعاون را در راستای اصلاح آگاهی‌ها و نگرش‌های عمومی برای ترغیب و جلب افراد و گروه‌های مستعد فراهم آورند.

وی گفت: معرفی توانمندی‌های بخش تعاون و تقویت این بخش از اقتصاد کشور به منظور ایجاد اشتغال پایدار نقش مؤثری و بسیار حیاتی در اقتصاد کشور دارد.

نصرتی در پایان گفت: در سال گذشته تعاونی‌های استان توانستند پنج رتبه ملی را کسب کنند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول