اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم محقق شده است

الحاق یک هزار نیروی تحصیل‌کرده به تعاونی‌های روستایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون روستایی هرمزگان با بیان اینکه از اوایل دولت نهم، حدود یک‌ هزار نفر نیروی انسانی تحصیل‌کرده عضو تعاونی‌ها شده‌اند، گفت: این مجموعه تحصیل‌کرده و پویا می‌توانند انتظارات این بخش را برآورده کنند.

الحاق یک هزار نیروی تحصیل‌کرده به تعاونی‌های روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمزه رادمنش ظهر امروز در ادامه همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در تشکل‌های بخش کشاورزی با اشاره به اهمیت جهاد از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: جهادگران در بدترین شرایط در زمان جنگ بهترین اقدامات را انجام دادند و امروز نیز با همان روحیه جهادی در بخش‌های مختلف کشاورزی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: امید است در سالی که به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده، با تلاش تشکل‌ها شاهد تحولاتی در بخش کشاورزی باشیم.

این مسئول با بیان اینکه از اوایل دولت نهم، حدود یک هزار نفر نیروی انسانی تحصیل‌کرده عضو تعاونی‌ها شده‌اند، اظهار داشت: این مجموعه تحصیل‌کرده و پویا می‌توانند انتظارات این بخش را برآورده کنند.

رادمنش در خصوص طرح ملی بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی نیز، گفت: با توجه به وظیفه مهم و خطیر تعاون روستایی در زمینه عرضه فرآورده‌های کشاورزی و دامی، تعاون روستایی اقدام به احداث و راه ‌اندازی بازارچه‌های تعاون روستایی در راستای حذف واسطه‌ها کرده است.

مدیرکل تعاون روستایی هرمزگان بیان داشت: عرضه محصولات کشاورزی از طریق مراکز عرضه مستقیم علاوه بر حذف واسطه‌ها، حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان را در پی داشته و هم‌چنین باعث کاستن فاصله تولید تا مصرف، انتقال ارزش افزوده محصولات کشاورزی به کشاورزان و عرضه محصولات تولیدی با کیفیت مطلوب به مصرف کنندگان شده است.

به گفته رادمنش، تعاونی‌ها و تشکل‌های تحت پوشش تعاون روستایی، شبکه‌ای گسترده بوده و این تعاونی‌ها مهم‌ترین بازو در بخش کشاورزی هستند که می‌توانند در خدمت‌رسانی به کشاورزان اقدامات مطلوبی را ارائه دهند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول