اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های انتخابی

نفرات برتر بوکس نوجوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: بوکسورهای قمی در سه وزن پیکارهای انتخابی تیم رده سنی نوجوانان قم به مصاف یکدیگر رفتند تا در پایان برترین‌ها معرفی شوند.

نفرات برتر بوکس نوجوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که این روزها تیم رده سنی جوانان بوکس قم برای حضور در پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی آماده می‌شود و ترکیب آن نیز از بین نفرات برتر اوزان مختلف مسابقات انتخابی استان برگزیده شده است، برترین‌های سه وزن انتخابی تیم بوکس رده سنی نوجوانان قم مشخص شدند.

در واقع به دلیل اهمیت زیادی که رقابت‌های امسال بوکس کشور برای هیئت قم دارد و با توجه به اینکه بوکسورهای اعزامی به میادین کشوری باید آمادگی کامل داشته باشند، بنابراین نفراتی که در انتخابی تیم استان درخشیدند شانس عضویت در تیم منتخب بوکس نوجوانان قم را خواهند داشت.

بوکسورهای شرکت‌کننده در انتخابی تیم رده سنی نوجوانان قم از باشگاه‌های مختلف این رشته امروز در خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت برترین‌ها در سه وزن منهای 46، 56 و 60 کیلوگرم معرفی شدند.

در وزن منهای 46 کیلوگرم محمد مرادی چهره شاخص پیکارها بود که در جدال با رقبای خود در این وزن بهترین عملکرد را به ثبت رساند و موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

در وزن منهای 56 کیلوگرم بوکس انتخابی نوجوانان قم مدعیان جدال نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن بر روی سکوی نخست داشتند که در نهایت این مسعود شعبانی بود که بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها علی مرادی سپهر با غلبه بر دیگر رقبا، خود را به عنوان برترین بوکس این وزن در پیکارهای انتخابی بوکس رده سنی نوجوانان قم معرفی کرد تا مسئولان هیئت قم نگاه ویژه‌ای به وی و برترین‌های دو وزن دیگر برای پیکارهای قهرمانی کشور داشته باشند.

قرار است نفرات برتر هر وزن در پایان مسابقات انتخابی قم به اردوی تیم منتخب بوکس نوجوانان قم دعوت شوند تا ترکیب نهایی تیم ملی بوکس کشورمان برای اعزام به رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در سال جاری انتخاب شود.

در واقع هیئت بوکس استان قم رقابت‌های انتخابی را ملاکی مهم برای عضویت مدعیان در تیم اعزامی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور می‌داند و بوکسورهایی به مسابقات مهم کشوری اعزام می‌شوند که در این انتخابی حضور موفق داشته باشند.

هدف مهم هیئت بوکس استان قم حضور موفق تیم‌های نوجوانان و جوانان قم در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین انتخابی‌های تیم‌های ملی این دو رده سنی است ولی تا آن زمان باید این تیم تمرینات آماده‌سازی را پشت سر بگذارد تا از هر نظر با شرایطی مطلوب در اوزان مختلف با حریفان مطرح رقابت کند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول